امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

؟.........؟

1392/12/19 9:02
نویسنده : pj
611 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم احتمالا این وبلاگ و کلا حذف ش کنم ، چون  چند نفراز دوستان  اومدن و گفتن که ایندیگه چه وبلاگیه اونایی که بچه هاشو مشکل جسمی یا ذهنی که دارن حق درست کردن وبلاگ ندارن، چون واسه بچه ای که  نه راه میره نه کار جدید میکنه دلیلی نداره که  وبلاگ  بسازم، اگرم بخوام بنویسم حتی دیگه از امیرم نمی نویسم  بزار شیرینکاریاش باشه واسه خودم و عشقم، خیلی از این خواننده ها میان و توهین میکنن، و منم درجا حذفشون میکنم، چند روز پیش یکی اومده میگه شما دروغ میگین  که امیر مریضه . چون بچه  فلج مغزی قیافش با بچه های عادی فرق میکنه ولی امیرحسینتون  قیافش سالمه، کلی بهم انگ دروغ گویی میزنن بهم، اخه کدوم مادریه که به بچه سالمش  انگ مریضی بزنه، هان، شما قضاوت کنین، اخه من چقدر بگم بابا من امیرمو دوست دارم  و تا وقتی که نفسم میاد و قطع نشده  تا جایی که جون داشته باشیم خودمون  ازش نگه داری میکنیم، و حالا حالا ها هم  قصد ترک دنیا رو نداریم، اینقدر نگین  ببرین بهزیستی بزارینش، یکی از  خواننده های وبلاگ امیرم  بر داشته تو خصوصی زده که امیرو ببرین  بزارین بهزیستی اونجا بهش امپول هوا بزنن هم خودش راحت بشه هم خود شما ، خوب یکی نیست بگه تو که نمی خوای دل بسوزونی لطفا تض هم نده که  بخوای روح ادمم خراش بدی، ، نمیدونم اگه خدا به خودشونم همچین بچه ای بده  بازم همینو میگن، ، 

خدای من  فقط به اونایی که لیاقت  فرشته دارن  بهشون فرشته میده، 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

سهیلا مامان آیسا
19 اسفند 92 9:51
یعنــــــــــــــــــــــــــــــــی چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟ وای خدایا چه آدمهایی پیدا میشن؟واقعا جای تأسف داره.ایشالا که حال امیر خوب وخوبتر بشه.اصلا خودتو با این چرندیات ناراحت نکن عزیزم خدا بزرگه. چرا وبتو حذف کنی تو جواب بهشون بگو من برای پسرم وب درست کردم نه کس دیگه ای که بیاد نظر بده
یه دوست
19 اسفند 92 9:56
عزیزم همیشه همه جا از این جور آدما ی بی فرهنگ و بی شعور پیدا میشه ... مهم اینه که شما اینجا خونه ای دارین که از درد دل هاتون و از شیرین کاریهای پسر خوشگلتون نوش می نویسین .. مهم اینه که بعدها می فهمه چقدر برای مامانش مهم بوده که مامانش اینقدر براش وقت میذاشته و خاطراتشو ثبت میکرده . خدا هنوز به من بچه ای نداده .... و با مشکلات ناباروری دست و پنجه نرم میکنیم همیشه ازش خواستم بهم بچه ی سالم و صالح عطا کنه ... خیلی سخته . با اینکه بچه ندارم اما میدونم چقدر میتونه سخت باشه .. یک روز قبل از به دنیا اومدن پسر شما من تنها برادرم رو از دست دادم ..برادر 24 ساله ام رو که ناگهانی از بینمون رفت . غمهای دنیا تمومی نداره .....خدا هزاران برابر برای شما اجر و پاداش در نظر میگیره ...... از ته ته دل و با تمام وجودم از خدا میخوام که سلامتی رو به امیر حسین نازتون برگردونه ... الهی آمین
عشق یعنی
19 اسفند 92 12:40
وای عزیزم کلی غصه خوردم . یعنی واقعا خدا خودش جواب همچین آدم هیی رو بده. ببخشید خاک بر سرشون با نظر دادنشون . عزیزم وب تو رمزی کن و همون کاری که خودت دوست داری بکن به هیچ کسی هم کاری نگیر و به کسی مربوط نیست که تو چی تو زندگی ات داری و باهاش می خوای چه کار کنی . دلم برات تنگ میشه .
عشق یعنی
19 اسفند 92 12:41
دلم می خواد هر چی فههههههههششششششش تو دنیا هست بدم به اونهایی که همچین قضاوتی و در مورد تو و فرشته نازت کردن.
فریده
20 اسفند 92 10:02
سلام ، چه عجب که آمدی ، حالا هم که آمدی هیچ خبری از امیرحسین که نگذاشتی فقط گله و شکایت کردی . تهدید هم کردی که وبلاگ رو کلاً حذف می کنی . چقدر بگم اینقدر حرف مردم روت تاثیر نذاره . انرژی مثبت بده ، چیزای مثبت بنویس ، ببین چقدر زندگیت عوض می شه .
مریم
20 اسفند 92 14:08
moongirl92
مریم
20 اسفند 92 14:10
ای وای خصوصیش نکردم. تایید نکن خواهر
منوص
20 اسفند 92 15:12
سلام عزیزم خیلی ازت ناراحتم تو واقعا بخاطر حرف چند تا ادم نفهم بی درد وسطح پایین وبی عشق میخوای وبلاگ جیگرمو حذف کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکس در حد فهم وشعورش حرف میزنه به قول معروف از حرف کسی ناراحت شو که قبولش داری بوووووووووس من همچنان منتظر خبرهای خوب وشیرینکاریهای جیگرم هستم مارو بی نصیب نزار
لیدای آبی
21 اسفند 92 11:31
به نظرم اشتباهت اینکه این وبلاگتو حذف کنی مارال جدی میگم تحت هر شرایطی نباید وبلاگ امیر رو حذف کنی هر کسی هر چی میخوادبزار بگه به جهنم برن و برنگردن
نگار
22 اسفند 92 0:02
مارالللللللللللللللللللللللمممممممم ینی واقعا ادم به این بی شعوری پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که بخوان همچین نظرایی بذارن ادم نیستن اونا تو خودتو ناراحت نکن خواهری باشهههههههههه بعدشم امیر انشاالله روز به روز بهتر میشه و دعاهای خیر همه ماها پشتشه تو به اون دسته نمیدونم میشه گفت ادما اهمیت نده و همچنان برای امیر گلمون بنویس انشاالله که فرجی بشه و امام رضا خودش ضامن امیر بشه و شفاعتش کنه آمیییییییییییییییییییییییییییییین
مامان آیسا
22 اسفند 92 5:54
سلام مامان امیرحسین.سلام امیرحسین عزیزم.غلط کرده هر کی از این حرفا بهت زده. برن بمیرن با این طرز حرف زدنشون.نه برای چی بمیرن؟باید باشن و زجر بکشن تا بفهمن دهنشونو هرجور دلشون خواست باز نکنن.من خودم تو زندگیم از دست آدمایی که موقع ناراحتی آدم دهنشونو بی موقع باز میکنن و حرف نابجا میزنن کشیدم.برای همین میگم اینجور آدما حتی سزاوار مرگ نیستن.باید زنده باشن و تو دنیا زجر بکشن.لعنت به همشون. اما عزیزم این حرفا که از سر احساسات زدم.ولی از این جا به بعدو کاملا منطقی دارم مینویسم.تو کار خودتو بکن و راه خودتو برو.آدمای بیشعور تو همه وبلاگها سرک میکشن.حتی برای من که بچم مشکلی نداره هم گاهی کامنتهایی نوشته میشه که دلمو میشکونه.این ربطی به نوشته های تو نداره.واتفاقا بهترین تو دهنی به این آدمها اینه که با جدیت بیشتر به راهت ادامه بدی.بنویسی و اتفاقا از امیرحسین بنویسی تا بیان بخونن و حسرت بخورن.اونا خودشون از چنین عشقی محرومن و دارن به عشقی که بین شماست حسادت میکنن.بی توجه به همشون به راه خودت ادامه بده.بذار امیرحسین وقتی بزرگتر شد اینارو بخونه و لذت ببره.ازش بیشتر و بیشتر بنویس به کوری چشم دشمناش. سال نو رو هم پیشاپیش بهت تبریک میگم.سال خوبی براتون باشه عزیزم.
قوقی ( مامان پارسا )
23 اسفند 92 23:54
سلام عزیز دلم چرا به خاطر حرف چندتا بیکار و نفهم که میان تو وبلاگ گلت چرت و پرت میذارن میخوای وبلاگ پسرتو حذف کنی به نظر من این جور آدما با خودشون مشکل دارن من همیشه وبلاگ گل پسرتو دنبال کردمو و میکنم و براش آرزوی سلامتی دارم و دعاش میکنم و عین پسر خودم برام عزیزه.......
همنورد
24 اسفند 92 1:16
سلام اولا برای مامان حسن نوشتم برای شما هم مینویسم: همونطور که 2+2=4 هست بدون شک : مادر = صبر هست. دوم از یه مادر بعیده ...کوه صبر رو باد نمیتونه تکون بده. سوم وقتی همسرم باردار بود به خدا گفتم هر چی تو بدی من راضیم.حتی اگه بدی و بلافاصله بگیری بازم راضیم.مهم اینه که امانت دار خوبی باشم برای چیزی که به دست من میسپاری،حالا چه جوریش با خودت...شما امانت دار بسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار خوبی هستید...پیش خدا عزیزید. زنده باشید.
عشق یعنی
24 اسفند 92 10:13
پس نظرات من کوووووووو
maedeh goli
24 اسفند 92 12:16
سلام عزیزم چرا میخواب وبلاگ به این قشنگی رو حذف کنی؟ به حرف کسی توجه نکن اگه بخوای به حرف کسی باشی که نمیشه من همیشه میام به وبت سرمیزنم و عکسای پسرنازتو میبینم بچه هرجورم باشه واسه مامان باباش عزیزه و براش ذوق دارن
maedeh goli
24 اسفند 92 12:20
کسایی که این چرندیاتو میگن باید برن بمیرن نه این فرشته کوچولو که انقدر قیافه مظلوم و شیرینی داره یکی از بچه های فامیل من هم همین بیماری رو داره خیلیم ناز و مظلومه مثه امیر خودت ایشالا که هرجفتشون شفا پیدا کنن و مثه بقیه بچه ها زندگیشونو بکنن
مامان الناز
24 اسفند 92 15:39
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
عشق یعنی
27 اسفند 92 9:14
تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه، هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش، سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه، زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه. سوختن غمهایت را در آخرین ۴شنبه سال آرزو دارم
خاله الهام
28 اسفند 92 15:42
سلام مارال جونم اومدم پشاپيش عيدو بهت تبريك بگم عزيزم بهترين هارو براي خودت وپسر نازت آرزو دارم خصوصي لطفا
خاله الهام
28 اسفند 92 15:47
مارال جونم ميدونم رنجوندنت اما تو نبايد بخاطر حرف اونها كه هيچ ارزشي نداره وبتو حذف كني اصلا بهش فكر هم نكن تو چرا بخاطر حرف بي ارزش اونها بايد وبو حذف كني در واقع تو بايد بخاطر بقيه دوستهاي مجازيت كه دوستت دارن هم خودتو و هم پسر نازتو بموني مارال خواهش ميكنم اصلا بهشون اهميت نده امير نازمو هم ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:20
الاهی بمیرم مامان واسه دلت عجب ادمهای بی شعوری خدا خودش جوابشون و بده نه عزیزم اهمیت نده خواهش می کنم به این جور ادمهای مریض اهمیت نده شما کار خودت و بکن اونا مرض دارن تمیدونند عقدهای درونشون را چطور خالی کنند دوستتون دارم و ارزوی سالی پر از ارامش و شادی براتون دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:21
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
فریده
6 فروردین 93 10:23
سال جدید و عید نورزو رو بهتون تبریک می گم . سال بسیار خوبی رو برای شما و امیرحسین گل آرزو می کنم ، امیدوارم امسال پر از خبرهای خوب و شکفتی های فراون براتون باشه .
سودابه
6 فروردین 93 12:17
سلام بر دختر آزرده خاطرم تو کامنت ها اسمت رو مارال متوجه شدم درسته دخملی. قربون خودت و امیر حسینت برم من که صفای دل دارین و کلی با خدا هستین قربون صاحب اسمش برم که اگر بخواد نیم نگاهش سلامتی امیرت رو بر میگردونه. نازنین مارالم مامان جون از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی است. زندگی خودت رو بکن. عزیز دلم تو حکمت خدا یک چیزهایی نهفته است که ما سر در نمیاریم. بقیه در کامنت بعدی
سودابه
6 فروردین 93 12:23
گل گلی جون وقتی خدا بندهای رو دوست داره کاری میکنه که مدام صداش بزنه. عزیزم خدا دوست داشته و شاید صلاح بر این بیماری است .ببین تو زندگی ما مثل یک ماشین هستیم و دنیا پیچ و خم یک جاده مثل چالوس پشت هر پیچی که ما نمی بینیم چه پیش خواهد آمد خدا از بالای کوه ها و آسمانها در حال دیدن است یقین کن که خیرت را می خواهد.عزیزم خیلی هایی که بچه های سالم بهشون عطا شده سالی یکبار هم اسم خدا رو نمی برن.ما مسلمانیم و یقین داریم به معاد.خدا وعده داده بنده هایی که در این دنیا سختی بکشند و شاکرش باشند و رضایت دهند به رضای او جبران میکند به آخرت.عین روز برام روشنه کسانی که دل شفافت رو میشکنن چطور تحقیر شده عذاب میکشند و التماست خواهند کرد تا رضایت بدهی برو کامنت بعدی
سودابه
6 فروردین 93 12:30
اگر امروز که اول راهی ببری و این وبلاگ رو حذف کنی بقیه راه رو چطور خواهی رفت؟ این راهش نیست برای مبارزه با سختی ها باید گامهای نخست را محکم و استوار برداری. تمام این بچه های نی نی وبلاگی و سالم بزرگ می شوند و امیر حسین هم. این که کی چه کاره بشه و کی بالای دار بره دور از جون همه بچه ها کی خلاف بشه کی اهل کی مومن بشه کی کافر همه در آینده مشخص خواهد شد قلک صبرت رو بزار سر طاقچه غیرتت وتا میتونی عزت و آبرو وعلم برای دردانه ات ذخیره کن.امیر از پا نقص داره همین رو یک نعمت بدون. باهاش بالا بالا کار کن /زبان/ انگلیسی/و قرآن. امیر حسین این فرزند مسلمان شیعه مطمئنا فردی مفید فایده در آینده خواهد شد با صبر تو . دخمله نشوندمت کنج صفحه وبم.من بعد تو هم یکی از دخترهای مجازی من که مهرتان کاملا حقیقی است بر دلم محسوب میشوی
عشق یعنی
7 فروردین 93 9:47
مامانی کجاااااااااااااااییییییییییی بیا یه خبری از خودت و امیر جون بده
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:14
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
ღღعسل آموزشکده هنر ღღ
6 اردیبهشت 93 14:07
سلام گلم خوبی ؟ انشالله شما و پسره گلت هر جای دنیا که باشین سالم و سلامت در کنار هم خوبی ؟؟؟ شناختی منو ؟؟؟ عسل هستم همون دوسته قدیمیت ه آدرس دکتر سمیعی دادم بهت .... بعد مدت ها تونستم آدرسه وبتو پیدا کنم اصلا ناراحت نباش هرکی هرچی بهت بگه مهم نیست اونا دیوونن ولشون کن مهم اینه که پسره نازتون شیرین کاری میکنه و میتونه بغلت کنه و خیلی چیز های دیگه از نظر من امیر حسین یه بچه یی که به قول اون آدمایی که اومدن مریض باشه نیست !!!!!!!! اشتباهه امیر حسین یه فرشته ی کوچولوی خیلی نازه به امید روزی که بیام و ببینم امیر حسین نازی حالش خوبه خوب شده باشه راستی عزیزم منم توی نی ین وبلاگ وب زدم وبم رمزه خصوصی داره توی نی نی گپ برات درخواست دادم بتائید بعد مدت ها با هم یکمی گپ بزنیم تازه من یه هده برای امیر حسین جون دارم حالا اینجا نمیگم بیا تو چت بهت میگم