امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

فهمیده شدن پسرنازم

1393/1/28 18:10
نویسنده : pj
945 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان داری بزرگتر میشی و فهمیده تر نفس مامان . کلی چیزا یاد گرفتی بگی . عشق مامان هر چقدر که تورو فشارت میدم به جای گریه کردن واسم میخندی و تو هم مثلا منو فشار میخوای بدی دور گردنمو میگیری و محکم سفت میکنی خدتو. دلم میخواد خیلی بهم بچسبی و فشارم بدی از اسپاسمت میترسم. نفسی من. چند روز به خاطر رفتن من خونه مامانی عمه جون فاطیما واسه کمک مجبور میشدم تورو بزارم از صبح خونه مامانی دایی جواد و شب اخر شب میومدم میبردمت . دلم واست تنگ مشد تازه وقتایی که نبودی و ازم دور بودی یکم واست اشک ریختم که مامانی عمه جون میگفت یکم فاصله واسه جفتتون خوبه. هر دفعه که میخواستم تورو بزارم خونه مامانی دایی جواد فکر میکردی میرم دکتر نمی دونم چرا . هردفعه که زنگ میزنم بهت باهات حرف بزنم . میگی دحتور جیز نه نو .یعنی دکتر نری امپول بزنی الهی مامان فدات بشه عشق نازم. بیشترین چیزی که عاشقشی اینه که مداد یا خودکار بدم دستت با یه دفتر یا کاغذ تا بنویسی به شرطی که من بهت بگم چیا بنویسی و هر چی میگم و تکرار میکنی نفسی من. مثلا بهت میگم بنویس عمه تو هم میگی عمه . بهت میگم بنویس سیب میگی چی سیب میگم اره گلم . بهت میگم بنویس پرتغال میگی فو میگم نه امیرم پرتغال میگه ای بابا فو میگم خوب بونیس همونو . وقتایی که بهت گیر میدم چیزایی سخت و بگی و نمی تونی با اعتراض میگی اه ای بابا. ههههههه .ولی هرچیزی و که بخوای . و بلد باشی اسمشو تهش یه بده هم اضافه میکنی . مثل ایدا شی شی بده. ایدا اب بده . اب بازی . ولی کلی چیزای دیگه.

خیلی دوست دارم عشق مامان. عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریده
30 فروردین 93 8:43
گل پسره ، تاج سره . ماشاءا... حسابی زبونش باز شده .
مامی ارمیا
31 فروردین 93 12:20