امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

تولد عشق مامان

1393/3/12 10:38
نویسنده : pj
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان تولدت مبارک گل نازم ، واییی که چقدر زود گذشت از روز به دنیا اومدنت ،، نفسم چقدر داری زود بزرگ میشی هنوز دلم میخواد کوچیک باشی و هنوز بزرگ نشی، مهربون مامان عاشقتم، هر روز داری بزرگتر میشی و منم  حسابی دلتنگ  کوچیکیات میشم، عشق مامان ایشالله 120 ساله بشی نفس، مامان،  

تازگیها خیلی کلمه میگی منظورتو میفهمونی بهمون، وقتیم نتونی  بهمون بفهمونی بهت میگیم  امیرم چی میخوای  با انگشت اشاره ات اشاره  میکنی میگی اینو، نفسم، میوه هارو وقتی بهت میگم توهم تکرار میکنی، عشقم، 

ببخشید دیر به دیر میام چون کیس ندارم عشقم هروقت بابا کیس بیاره کلی از عکساتو میزارم، نفس تا خاله ها ببینن چقدر اقا شدی ، گل نازم، خیلی تازگیها با حرف زدنات تو دل بروتر شدی، 

راستی خاله جونا امیرم چون هنوز جواب کمیسیونش نیومده هنوز واسه مهد نمیشه بره باید اول جواب کمیسیونش بیاد ، بعدشم چون قراره  از این خونه ای که هستیم بلندشیم، احتمالا هنوز نفرستم، بره تا خونه جدید جاش مشخص بشه و نزدیک همون خونه بفرستمش ، بره مهد، تازگیها وابستگیش به من و باباش زیاد شده ، نمیدونم چکار کنم تا اینهمه وابستگی نداشته باشه،  

امیدوارم بتونم زود زود بیام با کلی خبر دسته اول

اسمون دعا کنین

پسندها (8)

نظرات (31)

مامان یاسین
12 خرداد 93 11:54
تولدت مبارک امیر جون ایشالا 120 ساله بشی
مامان السا
12 خرداد 93 15:28
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 93 18:54
عزیز دلم تولدت مبارک همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم
عشق یعنی
12 خرداد 93 20:12
واااااااااااااااااااااااااااااااااای تولددددددددددددددددتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااارررررررررررررکککککککککککک فرشته مهربوووووووووووووووونم
ساناز مامان نیکان
13 خرداد 93 18:55
ماشالا به امیرم...ماشالا خاله...تولدت مبارک باشهههههه...الهی سلامت باشی و ما هیچ وقت غمگین شما و مامانت نشیم جیگرم....امیرم امروز سپردمت به قمر بنی هاشم....ایشالا خودش حال شمارو بهتر میکنه...دل مامان بابای مهربونتو شادتر میکنه...دورت بگردم...من اگه بیام مشهد 100 درصد میام شما و مامان نازتو میبینم...خیلی شمارو دوست دارم...مامانت یک دونست...همیشه قدرشو بدون...خیلی به شما محبت میکنه...خیلی پیگیر مشکلات شماست...خاله ازین مامانا هیشکی نداره ها....آ قربون شما پسرم بشم من...مامانش مهدکودک هم بزاریش اولش کمی سخته ولی بعدش عادت میکنه و براشم خیلی خوبه چون اونجا با بچه ها در تماسه و یادگیری بهتری داره...حس رقابت براش ایجاد میشه و اینا کلی خوبه...سرتونو درد نیارم...میبوسمتون مامان و پسر
مامان النازي
14 خرداد 93 1:58
تولدت مبارك عشق من اميدوارم ١٢٠ساله شي در كنار مامان و باباي مهربونت ا
مامان مریم
14 خرداد 93 11:10
تولدت مبارک قند وعسل امیدوارم 120 ساله بشی مرد کوچک
عشق یعنی
20 خرداد 93 20:32
پس کوووووووووووووو عکس های فرشته مهربونم
مامان سودابه
22 خرداد 93 22:21
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دست]دست]هورا]هورا] امیر حسین جون با اون دستهای کوچولوت وقتی قنوت گرفتی من رو هم دعا کن عزیز به قربون پسر قشنگم.
مامان علیرضا
28 خرداد 93 10:11
تولدت مبارک امیر حسین جونمممممم جیگر خاله.می بینم که روز به روز هم داری پیشرفت می کنی پیش به سوی خوشبختی هوراااااااااااااااااااااااااا
عشق یعنی
31 خرداد 93 11:00
پس چرا خبری از این فرشته کوچولو من نیست دلم برا ش تنگ شده
مامان آیسا
2 تیر 93 7:14
تولدت مبارک امیرحسین عزیزم.الهی که زیر سایه بابا و مامان گلت همیشه شاد و خندون باشی.
مامان آیسا
3 تیر 93 4:08
تولد تولد تولدت مبارک.
فریده
4 تیر 93 8:12
هر چند با تاخیر آمدم ولی تولدت روبهت تبریک می گم ، 120 ساله شی ، مامان همیشه نگرانت دامادیت رو ببینه . این گلها هم از طرف من واسه شما
عشق یعنی
11 تیر 93 9:29
پس کی این سیستم ات درست میشه ؟
عشق یعنی
21 تیر 93 20:44
دوست جونم کجایی دارم نگرانت میشم
عشق یعنی
26 تیر 93 11:16
دیشب تو احیا همش چهره امیر نازم جلو چشم بود زودی بیا دلم براتون تنگ شده
سودابه
31 تیر 93 11:27
چرا من شما رو لینک کردم ولی لینک شما نیستم این رسم مادر و دختریه ؟دخمله
مامان مانلی
9 مرداد 93 13:44
ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشه
عشق یعنی
19 مرداد 93 9:46
مامانی غیبت ات خیلی طولانی شد پس کجایی
مامان علیرضا
29 مرداد 93 20:17
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
عشق یعنی
1 شهریور 93 8:58
سلااااااااااااااااااااام دوست جون مهربونم خوبی عزیزم چه قدر از دیدن نظرت تو وبلاگم خوشحال شدم داشتم بال در میاوردم با خوندن هر کلمه در مورد امییییییییییر کلیییییییییییی انرژی گرفتم الهی من فدای فرشته مهربونم بشم خیلی دلم براتون تنگ شده زودی بیا و از امیرم بگو و عکس هاشو بزار می دونی روزی چند بار میام و میرم دوستتووووووووووووووووون دارم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:22
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
بابا و مامان
14 شهریور 93 11:47
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزتشون و قرین رحت الاهی باشند عزیزم بفرمایید خصوصی
عشق يعني ...
15 شهریور 93 9:12
سلام دوست مهربون من فرشته كوچولوي نازم چه طوره ؟ بابت فوت پدرتون خيليييييييييييييييييييييييي ناراحت شدم اين شاله خداوند بهتون صبر بده عزيزم . وقتي ميبينم و مياي برام نظر ميزاري خيلي خوشحال ميشم هميشه به فكرت هستم و ميام بينم تو وب چه خبره . همين قدر كه صحيح و سالم هستين يه دنباااااااااااااااا برام ارزش داره دلم براي اميرم تنگ شد ه حتما تا حالا كليييييييييي فرق كرده و بزرگ شده . الهي فداش فرشته مهربونت بشم . بازهم مي گم خدا بابت فوت پدرتون بهتون صبر بده خيلي ناراحت شدم . الهمن صلي علي محمد و علي محمد
عشق يعني ...
16 شهریور 93 12:17
اي جووووووووووووونم با شيرين زبوني ها و مهربوني هاش . يعني من بچه به اين شريني نديدم. باور كن وقتي برام از امير مي گي يه حس قشنگي بهم دست ميده . احساس مي كنم از يه بنده پاك و فرشته خدا داري برام مي نويسي. آخه چرا اين قدر اين بچه براي من سنبل آرامشه ؟ خيلي دوستون دارم .
عشق يعني ...
16 شهریور 93 17:56
الهي فداش بشم چه قدر اين فرشته شيرين زبون شده. الــــــــــــــــــــــــــــهي بگردم واي زودي بيا و از عكس هاش برام بزار كه دلم براش داره پر ميكشه .
مامان آیسا
25 شهریور 93 18:42
سلام عزیزم.خوبی؟امیرحسین جان خوبه؟خیلی وقته پست نذاشتی.خبری ازت نیست.راستش نگرانتون شدم.خدا کنه هرجا هستین خوبو خوش باشین.دوستون دارم.
عشق يعني ...
2 مهر 93 8:45
سلام عزیزم خوبی فدات شم ؟ چه خبر؟ امیرم چه طوره ؟ دلم براتون یه ذره شده. کاش زودتر بتونی بیای وبلاگ امیر یه دستی به سر روش بکشی.
مامان آیسا
11 مهر 93 1:28
سلام مارال عزیزم.امیرحسین جون خوبه؟مدتی پیش به وبلاگم اومدی و برام نوشتی که پدربزرگوارت فوت کردن.ازاونجایی که ادرس نذاشته بودی و فقط نوشته بودی مامان امیر و از اونجایی که قبلا هیچ وقت برام کامنت نمیذاشتی, من فکر کردم یکی دیگه از دوستانم هستی که ایشون هم با عنوان مامان امیر برام کامنت میذارن.برای همین رفتم و به اون دوستم تسلیت گفتم.حالا تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم.خیلی بدشد. خدا پدربزرگوارتو در جوار رحمت خودش قرار بده و روحشونو در آرامش نگه داره.به شما و مادربزرگوارتون صبر بده.خدا سایه مادر رو بالای سرتون حفظ کنه. امیرحسین عزیزمو ببوس.
لبخند زندگی
19 آبان 93 16:02
سربزن خوشحال میشم