امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1393/7/26 9:46
نویسنده : pj
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم، امیدوارم خوب باشین، خیلی دلم واسه همتون تنگ شده ، خیلیییی ولی هیچ وقت از یادم نمیرین وقتی تنهام وقتی دلم میگیرفت میومدم به همتون سر میزدم، اصلا چند وقته حال روحیم و جسمیم خوب نیست و نبوده، 

متاسفانه 3 شهریور  باباجونم رفت و من و داداشم و یتیم کرد ، خیلی شوک بدی بهم وارد شد ،. واسم خیلی سخت بود تک دختر بابام بودم ، که همه جا پشتم بود ولی یهو رفت ، بدون هیچ دلیلی ، خیلی ناگهانی ، بود سخت باورش واسم ، چون  روز قبل فوتش یعنی یکشنبه اش من پیش بابام بودم، شبشم عشقم اومد همه مارو برداشت و برد ته طرقبه تا حال و هوای بابام عوض بشه اخر شب گذاشتیمشون خونه  وبرگشتیم خونمون، و فردا صبحش ساعت 11 مامانم زنگ زد که بابام حالش بد شد ه و تا اورژانس  اومد بابا تو خونه تموم کرده بود و به من نگفتن، من ساعت نزدیکای 1 وقتی رفتم ، خونه بابام  با در بازشون فهمیدم حتما چیزی شده ، که دیدم ، بلههه دیگه بابام نیست، خیلی  شوک بدی بهم دست دادو از اون موقع خیلی  از نظر روحی و جسمی  داغون شدم، واسه همینه نبودم چند وقته، خیلی شرمنده دوستای گلم دیگه خیلی غیبتم طولانی شده بود ، دعا کنین حالم خوب بشه با دست پر و عکسای امیرم بیام، امیرم خیلی بزرگ شده و دیگه کاملا حرف  میزنه و منظور خودشو راحت میفهمونه ، تازه امیر حسین مامان حسابی اجتماعیه ، و به همه سلام میده و احوال پرسی میکنه و همه رو به خونمون دعوت میکنه ، بعدا باز میام از امیرم مینویسم، امیرم دیگه پیشرفت کرده دمر میشه .

پسندها (3)

نظرات (22)

فریده
26 مهر 93 10:48
تسلیت می گم عزیزم ، امیدوارم سایه مامانت و شوهرت همیشه بالای سرت باشه . من رو در غم خودت شریک بدون. دلم واسه امیر حسین تنگ شده ، زودتر عکساشو بذار
pj
پاسخ
مرسی عزیز دلم
شیوا
26 مهر 93 16:35
تسلیت میگم عزیزم خدا بیامرزه نازنین باباتون
عشق يعني ...
28 مهر 93 8:51
سلااااااااااااااااااااام عزیزم . چه قدر خوشحال شدم که به وبت سر زدی اما از خوندن مطلب ات واقعا حالم دگرگون شد خدا واقعا بهتون صبر بده عزیزم امیرم که خداروشکر می گی خیلی پیشرفت کرده
مامان محجوب
29 مهر 93 19:29
نی نی وبلاگی ها به هواداران علی اصـــــغر بپیوندید تنها یا یک کلیک بروی کلمه ی می پسندم... برنامه های ما برای هوادارن متعاقبا اعلام خواهد شد.. اعتبار این طرح تا روز عاشوراست اسامی شما و کوچولو های عزیزشمادر کنار وبلاگ ثبت میشود.. پس بسم الله ...
فاطی
30 مهر 93 23:42
سلام عزیزم خیلی متاسفم.تسلیت میگم.منو ببخش که دیر اومدم و خیلییی دیر متوجه شدم. خدارو قسم میدم به بزرگیش که صبر خانوم زینب رو بهتون عطا کنه. خودتو نباز ، بازی تقدیر همینه.هممون رفتنی هستیم. از خدا برای پدرت رحمت و مغفرت و برای خودت و خونواده ات صبرمیخوام. بایت امیر خوشحالم.و مثل همیشه مشتاقم که ببینمش. من سرم شلوغه بخاطر همین نمیتونم به وبلاگم سربزنم و اپ کنم.ولی امشب بخاطر گل روی خودت که زحمت کشیدی اومدی اپ میکنم که دیگه دست خالی برنگردب
فاطی
2 آبان 93 21:37
سلام خانوم خوبی؟ کامنت قبلیم نیومده یا تاییدش نکردی هنوز؟؟؟؟؟ ممنون که اومدی و چرت و پرتهای منو خوندی
بابا و مامان
3 آبان 93 9:54
خدا بیامرزدشون تسلیت می گم عزیزم
افسانه جون مامان افاق کوچولو
6 آبان 93 21:53
از خدا برات صبر میخوام امیدوارم غم آخرت باشه
h.e
12 آبان 93 19:55
ان شالله خداوند روحشون را قرین رحمت کنه و به بازماندگانشون صبر عنایت کنه اللهم صل علی محمد وآل محمد عجل فرجهم
مامان وبابا
20 آبان 93 23:56
سلام بیابه سایتم راهنمایی میخوام خیلی ضروریه دارم دیونه میشممممم
فاطی
23 آبان 93 23:12
دختر معلوم هست کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشق يعني ...
28 آبان 93 12:54
چرا از امیر من خبری نیست ؟ نمی گی دلم براش یه کوچولو شده باشه زودی بیا که منتظرزتم
الهام
12 آذر 93 12:01
محکم باش و امیدورام خدا بهت صبر بده گلم و انشالله سایه علی جان و مامانت همیشه رو سرت باشه خواهر گلم . مراقب خودت باش ... از شنیدن پیشرفت امیر خیلی خوشحالم .....
مهتاب مامان اریاا
27 آذر 93 22:48
عزیزم تسلیت میگم ایشالله غم اخرت باشه واقعااا درد بی پدری خیلی سخته ایشالله خدا به خودت و خانواده عزیزت تسلیت میگم و همیشه سایه شوهرت و خانوادتبالای سرت باشه جیگرم.
هنرمند
15 دی 93 15:54
سلام خداقـــــــــــــــــوت ////////////////////// فرارسيدن هفته وحدت و ولادت نبي اكرم حضرت محمد مصطفي و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق بر شيفتگان حضرتشان و شما استاد ارجمندم تبريك و تهنيت باد
عشق یعنی
24 دی 93 8:45
وای کجالاااااااااااایییی تو دارم میمیرم از نگرانی خودت خوبی ؟ امیرم خوبه بیا یه خبری بده از خودت
عشق یعنی
4 اسفند 93 9:08
سلام خوبی کجایین اخه چشام کور شد بس که اومدم تو این وبلاگ و ازتون خبری ندیدم امیر چه طوره خوبه ؟
مامان وبابا
11 اسفند 93 10:58
تسلیت می گم عزیزم ، امیدوارم سایه مامانت و شوهرت همیشه بالای سرت باشه .لم واسه امیر حسین تنگ شده ، عکساشو بذار
عشق یعنی
18 اسفند 93 9:38
اخه کجایین شما بیا یه چیزی از خودتون بگو
کیمیا
25 فروردین 94 14:52
سلام عزیزم تسلیت میگم من امروز بعد مدتها تونستم بیام دلم واسه امیر تنگ شده بود واقعا ناراحت شدم خدا مادرتو واست نگه داره
عشق یعنی...
22 اردیبهشت 94 18:04
دختر تو کجایی ؟ می دونی روزی چند بار میام و میرم شاید ازت خبری پیدا کنم بیا و یه خبری از خودت بهم بده نگرانتونم
بابا و مامان
18 تیر 94 11:56
تسلیت می گم عزیزم