امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بعد یه غیبت کبری برگشتم

1394/5/1 19:22
نویسنده : pj
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم خوبین واقعا شرمندتون شدم خیلی وقت نبودم دیگه خیلی در گیر بودم . دلم برای همتون تنگ شده . بود . دلیل غیبت کبری و اتفاقایی که افتاده رو میگم حالا الان میخوام از گل پسر مامان میخوام بگم

عشق مامان امیرحسین من خیلی پیشرفت داشته از نظر حرف زدن دیگه کامل بدون هیچ مشکلی حرف میزنه. امیرو میبرم مهد توانبخشی تو هفته 4روز از ساعت 9صبح تا 2 ظهر دیگه وقتی میایم خونه حسابی جنازه میشیم ولی با وجود پیشرفت امیر جووونم خستگی از تنم میره بیرون . امیر دیگه هرچی میخواد و هرچی دوست نداره میگه. حالا دیگه از ایدا بودن لفت ادم حالا شدم مامان پری ههههههه وقتیم که میخواد مثلا گوشامو دراز کنه میگه مامان خوشگل من ناناز من . واسم شیر میخری بستنی میاری و خواسته هاشو میگه تا انجامش بدم . حالا از نظر حرکات جسمیش بگم. تازگیها غلت میزنه از رو تخت غلت میزنه خودشو از رو تخت میندازه پایین البته قبلش زیرش بالش اینا میزاریم. یه بار بالش نزاشتم پایین تختش بعد بدون اینکه بگه بهم غلت زد افتاد یهو دیدم صدام میکنه مامان دیدی افتادم بالش نزاشتی منم بهش گفتم  مگه خبر دادی میخای بیای پایین بالش بزارم واست. باهاش  راه رفتن دارم کار میکنم چهار زانو میتونه بشینه و اینکه  خودش غلت میزنه تا وسایلشو ور داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عشق یعنی...
3 مرداد 94 13:52
باورم نمیشه اومدی . خیلی دلم براتون تنگ شده بود خیلی نگرانتون شدم . خدایا چه قدر از خوندن این چند خط ات لذت بردم و شاد شدم و انرژی گرفتم اخه دختر فکر ما رو نکردی این همه مدت بی خبر گذاشتیمون الهی فدای امیر بشم که شیرین زبونی هاش اون چهره جذاب و ناز شو و جذاب تر و خوردنی تر می کنه . خیلی دلم براش تنگ شده از عکس هاش برامون بزار واقعا نگرانتون شده بودم . خوشحالم که همه چی خوبه و خوش و صحیح و سالمین . هیچ وقت فراموشتون نکردم جز دوستای فابریکمی
pj
پاسخ
سلام عشقم خوبی دل منم خیلی تنگ شده بود وحشتناک راستش یه مدت از نظر روحی خیلی خراب بودم الان بهتر شدم . حتما عکساشم میزارم ببینین فرشته ام چقدر بزرگ شده کلی حرفای تعریفی دارم باید بیام و بنویسم .
فریده
4 مرداد 94 9:07
چه خوب که آمدی ، دلم واسه خودت و امیر تنگ شده بود. خدا رو شکر که فرشته کوچولوی ما حسابی پیشرفت کرده . به تلاشت ادامه بده ، امیر اینقدر باهوش و تواناست که سریع راه می افته.
pj
پاسخ
اره خدا روشکر از نظر هوشی خیلی خوبه . منم دلم واستون تنگ شده بود فریده جونم