امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

تولدم مبارک

1394/5/5 18:27
نویسنده : pj
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عشقولی خودم خوبین خوشین ایشالله همیشه خوب باشین .

مروز تولد منه واییییی یه سال دیگه بزرگترشدم . ای کاش کوچیک بودم . امروز تولدمه و لیییی حسابی دلم گرفته چون امسال اولین سالیه که بابام نیست و بهم تبریک  نمیگه . فکر کنم مامانم و داداشمم هم یادشون رفته باشه چون تا الان هیچ خبری ازشون نیست حتی یه تبریک. امروز من 23سالم تموم میشه و وارد 24 سال میشم  چقدر همه چی زود گذشت خیلییییی امسال سال عجیبی بود واست  یه عالمه تجربه  کسب کردم که هم خوبه هم بد از تجربه هام درس گرفتم.

پسندها (1)

نظرات (2)

فریده
6 مرداد 94 13:07
تولدت مبارک عزیزم ، 120 ساله بشی و همیشه سایه ات بالای سر امیرحسین جان باشه .
pj
پاسخ
ممنون عزیزدلم
عشق یعنی...
8 مرداد 94 8:35
الهییییییییییییییییییییییی فدات شم . تولدت مبارک دوست جونم این شاله که همیشه صحیح و سالم و پر از انرژییییییییییییییی های مثبت باشی. راستی تاریخ تولدت با سالگرد ازدواج من یکیه
pj
پاسخ
عشقم مرسی سالگرد عقد توهم مبارک نفس. ایشالله خوشبخت بشی