امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

دلم گرفته

1392/3/24 12:45
نویسنده : pj
476 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا...........کجایی؟یاتو ازم دلگیری و دوری میکنی یامن ترکت کردم وبیخیالت شدم.............هرچی که هست بیخیال...................

معذرت ..........العفو...........بشتاب به من .......پناهم بده یا............

این روزها حس میکنم کمرم زیر باراین همه مشکل و بلا نکبت داره خم میشه......داره که نه!خم شده ....به

به ظرفیتم  نگاه نکردی.....نمیتونم قدراست کنم زیر بار این همه مشکل ..... خدایا من ادم این همه امتحانت نیستم

دلم گرفته کجایی خدا شونت رو میخوام......له شدم......له شدم زیر بار این همه بلا که حتی اجازه دم زدن هم ندارم....!

شونت بده..ارومم کن تا بتونم .....ادامه بدم ........نذار ببرم...........

سخته خدا باور کن سخته......جواب روزایی که هرکس و ناکسی بهم زخم زبون زد.....

از این که مارو این همه محتاج خلق کردی خدایا ازت دلگیرم.........چرا؟!!

دلم تنگ خدا........کجایی؟کم پیدا یی ............بغض منو بی جون کرده.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
27 خرداد 92 11:20
الهی قربونت برم . صبور باش و مثه همیشه با روحیه .... دوست دارم
ماماني آرتميس
28 خرداد 92 11:25
عزيزم ميدونم اينجور مواقع آدم از شنيدن نصيحت ممكنه ناراحت بشه ولي بازم صبور باش گلم به اميد روز هاي بهتر
maman mahdokht
15 دی 92 3:37