امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/5/10 12:55
نویسنده : pj
197 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به دوستان وبلاگیم چه اونایی که خاموش از وبلاگ امیرم دیدن میکنند و همیشه دوست دارن خواننده خاموش باشن چه اونایی که نظر میدن . دست همتون درد نکنه.

ببخشد دیر به دیر میام و اپ میکنم چون ادم تو ماه رمضون حس نوشتن و تایپ کردن نداره. مخصوصا اگه یک وروجکی مثل امیر داشته باشین میفهمین من چی میگم.

قول میدم بعد ماه رمضون حتما یک روز درمیون اپ کنم. وب پسملمو.

تازگی ها فهمیدم اگه رو امیر یک چیزی فشار بیاره حتما اون چیزو میگه تا بهش بدین.

مثلا وقتی خیلی گشنش باشه میگه. مامان نام نام بده

یا به نوشابه میگه ابه بده

 بهش اب میدم به جای نوشابه میگه نه ابه بده

وقتی هم تشنش باشه بهمون میگه اب بده

تا اینجاشو داشته باشین تا من باز واستون از شیرین کاریاش بگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسن
18 مرداد 92 16:30
ناز نام نام گفتنش
بوسش کن حسابیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
لپشو بکش از طرف من

حسن نمیتونه بگه چیزی ولی بهش میگم هام هام کو؟نون رو نگا میکنه


الهی جیگرشو بخورم من. امیر من یکم کلمه میگه