امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

نظرات (5)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:55
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
SaYa
17 مرداد 92 23:02
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
♥من حجاب را دوست دارم♥
23 مرداد 92 4:59
خدایا… تو خود میدانی که بد ترین درد برای یک انسان دور ماندن از حقیقت خویشتن و رها شدن در گرداب فراموشی و سردرگمی است پس تو ای کردگار بی همتا مرا یاری کن که ب حقیقت انسان بودن پی ببرم تا بتوانم روز ب روز به تو که سرچشمه ی تمام حقیقت هایی نزدیک و نزدیک تر شوم… خدایا مرا فرصتی ده تا پاک بودن را تجربه کنم و بتوانم حتی برای یک لحظه انچه باشم که تو میخواهی. آپـــــــــ♥ـــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ــــــم
مامان حنانه زهرا
28 مرداد 92 13:01
مامان محمد
31 مرداد 92 10:58
سلام خاله ایرادی نداره از این مطلب خوشم اومد اونو کپی کردم ؟ببخشید اگه ناراحت میشید بگید تا حذفش کنم .


ته عزیزم چه ایرادی داره . عزیزم. خواهش میشه. خوشحال شدم سر زدین بهم