امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

اسمی که تو جوجه روم گذاشتی،

1392/10/19 19:34
نویسنده : pj
367 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان ، نفس من ، پریشب داشتی تو خواب قهقهه میزدی ، صبح که از خواب بیدارشدی بهم میگی مامان ایدا میگم مامان ایدا نه بگو پری میگی نه ایدا ، منم دیگه باهات کلنجار نرفتم ، همش بهم میگی ایدا جون ، مامان ایدا ههههههنمی دونم این ایدا کیه اومده تو زندگی ما خخخخههخخ، تازه دیشب واسه اولین بار گفتی بهم ایداجون لالا یعنی من خوابم میاد بریم بخوابیم ، ههههههه، نصف شبا الان دوروزه شبا پا میشی میگی مامان جون ، یا بعضی وقتا میگی ایدا شیشی، تازگیها یاد گرفتی ، وقتی میگی شیشی من واست شیر میاوردم ، میگفتی اه نه شیشی ، منم واست چایی میاوردم ، بهم بوس میفرستی به عنوان تشکر ، یا اینکه میخندی و چشات برق خاصی میزنه، هههههه وقتی میگی شیر یعنی شیر میخوای ، وقتی میگی شیشی یعنی چای میخوای ، هههههههه الهی من فدای اون کلمه گفتنت بشم من، راستی بعضی وقتا هم وقتی صدات میکنیم، میگی بله ، به نه که میگفتی بله هم اضافه شد ، الهی مامان قربونت بشه ، عزیز دل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان الناز
22 آذر 92 1:50
خوب منم جاي امير بودم گيج ميشدم پري مارال خوب بزار اونم بگه ايدا مگه چي ميشه
pj
پاسخ
خوب چکار کنم اونم هرچی دوست داره داره صدام میکنه والا
خاله ادریس :)
24 آذر 92 1:33
سلام اخه نازی همسر ایندشه دیگه ایدا میگه شما رو صدا نمیکنه منظورش همسر ایندست !!!! خخخخخ هه هه ایدا رو از طرفم ببوس عروس ایندتو
خاله ادریس :)
24 آذر 92 1:34
سلام اخه نازی همسر ایندشه دیگه ایدا میگه شما رو صدا نمیکنه منظورش همسر ایندست !!!! خخخخخ هه هه ایدا رو از طرفم ببوس عروس ایندتو
pj
پاسخ
حتما
خاله ادریس :)
24 آذر 92 1:36
وااااااااااااااااای نظر قبلیمو تائید نکن میخواستم خصوصی بدم نشد !!! تو رو خدا تائید نکن !
فریده
24 آذر 92 10:41
ماشاءالله پسرت دیگه واسه خودش مردی شده . راه رفتنش چطور پیش می ره ؟
pj
پاسخ
هنوز راه نمیره ، ولی تو رورویکش دنده عقب میره
عشق یعنی
24 آذر 92 11:28
وااااااااااای من یه هفته نبودم . همین که اومدم اول سراغ امیر جون رسیدم . الهی فداش بشم . کلی خندیدم با این شیرین زبونیاش.
عشق یعنی
24 آذر 92 11:28
نظرم اومد؟
عشق یعنی
24 آذر 92 17:31
عزیزم محمد رضا هم پاهاش خیلی ضعیف هست و اول دنده عقب می رفت بعد از چند ماه چهار دست و پا کرد و پاهاش قوی تر شد و حالا هم از میز و صندلی می گیره و خیلی با احتیاط راه میره. اما چون پاهاش ضعیف هست خیلی نمی تونه. فقط باید صبور باشی و توکل به خدا. حتما راه میره یکم زمان میبره
pj
پاسخ
امیدوارم که اینم راه بیافته
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
26 آذر 92 1:52
فكر كنم بايد از باباش بپرسي آيدا كيه !!!!!!!!! اميرمو ببوس
pj
پاسخ
بابا امیر شب خوابید ، نمیدونم نصف شب چه خوابی میدید قهقهه میزد صبح پاشد منو ایدا صدا کرد
مامان علی کوچولو
26 آذر 92 21:04
منتظر خبرای خوب بعدی از امیر جانم