امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

فرشته معصوم من

1392/10/19 19:32
نویسنده : pj
359 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان شبا خیلی راحت میخوابی چند وقته قبلنا باید میزدم به پشتت میخوابیدی یا اینکه باید رو پام میزاشتم بخوابیدی ولی دیگه حالا نه وقتی میزارمت روتخت به پهلو میخوابونمت و من میگم بهت مامان من پیشتم بخواب منم میخوابم . میبینم تو خیلی زود بدون هیچ دغدغه ای میخوابی. هم ظهرا هم شبا. قبلنا نصف شبا بیدار میشدی و شیر میخوردی ولی حالا دیگه همون قبل خواب یک شیشه شیر میخوری و میخوابی تا صبح. و بیدار نمیشی اصلا. ولی یک عادت خیلی بدی که داری اینکه وقتی من بیدار میشم تو هم پشت سر من بیدار میشی. مثلا اگه من تا 6 بخوابم تو هم میخوابی ولی اگه تا 4.30 بخوابم و بیدار بشم توهم مثل من بیدار میشی . مثلا هر روز باهم تا ساعت 10 میخوابیدیم ولی امروز من ساعت یک ربع مونده به 9 بیدار شدم. توهم از یک ربع به 9 بیداری . نفسم. خیلی دوست دارم. وقتی پا میشی صدام میکنی یعنی منو بیا و از رو تخت بردار . منم اطاعت امر میکنم و میام برت می دارم. تو خیلی خوشگل و مهربونی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عشق یعنی
21 دی 92 9:15
وای چه قدر وبلاگ امیر گرفته شده. دلم گرفت خیلی رنگ زمینه تیره است. همیشه اون قالب قبلی و اول می رفتم عکس های امیر گوشه وب میدیدم . اما الان نیست
pj
پاسخ
چشم عزیزم عوضش میکنم عکسشم که هنوز بالا اون گوشه هستش...
عشق یعنی
21 دی 92 9:16
چه قدر امیر بهت وابسته است که با خودت بیدار میشه. خدارو شکر که راحت می خوابه وبیدار نمیشه.
فریده
21 دی 92 9:44
خدا حفظش کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 دی 92 17:36
فدای مامان مهربون و پسر ناز و گلم
خاله ی ادریس :)
3 بهمن 92 2:53
گلم امیر جونو ببوس از طرفم اخه از بس مامانشو دوست داره با شما میخوابه و باهات بیدار میشه بهش بگووووو مــــــــنـــــــــــــم دوســــــتــــــش دارم
شقایق(مامان ارشان)
6 بهمن 92 10:36
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)