امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

دلیل نبودن این چند وقت من

1392/11/8 18:51
نویسنده : pj
948 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان خیلی دوست دارم ببخشید که خیلی وقت بود نبودم . اخه هم چند وقت نت نداشتم . هم اینکه سرم گرم کارم بود . شاید بگی چه کاری مامان جونم من شروع کردم به کار کردن یه سرگرمی و یه منبع درامد . خیلی کوچلو . دارم ساخت بدلیجات سازی میکنم. تا الان چند تا سرویسم درست کردم. میخوام یه وبلاگ درست کنم و کارامو اونجا به نمایش بزارم. امیدوارم که بتونم خوشگل درست کنم تا بتونم . بفروشم و ازم بخرن. واسم دعا کن. از وقتی خودم و سرگم ساختن کردن خیلی وضع روحیم بهتر شده عزیزم. عزیز دلم خیلی دوست دارم . وقتی داشتم گوشواره و دستبند و گردنبندایی رو که درست میکردم و بهت نشون میدادم . میگفتم نفس مامان خوشگل شدن. میگی بله . و چیزی که یاد گرفتی به زبون خودت میگی اینه اد دد یعنی دستت درد نکنه مامان. خیلی باحات هال میکنم . خیلی حسودم تشریف داری شما عشق من . وقتی بابا علی میاد من میپرم بغلش و میگم خسته نباشی . توهم از تو رو رویک داد میزنی بابا من علی من . یعنی مال من تو نرو بغل بابام و بهش نچسب . اخخخخ که چقدر تو حسودی نفس من . منم میرم . کنار تو هم میری به بابات میچسپی و دائم بوسش میکنی. عشق من

خیلی دوست دارم نفس من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عشق یعنی
9 بهمن 92 9:12
الهییییییییی قربونش بشم که هر وقت از شیرین زبونیاش می نویسی من همین طوری چند بار می خونم و قربون صدقه اش می شم راستی چه کار خوبی کردی الان میریم ببینم
فریده
9 بهمن 92 9:15
عزیزم خیلی خوش آمدی ، دلم واسه امیرحسین تنگ شده بود . کار خوبی می کنی که خودت رو سرگرم می کنی امیدوارم حسابی کارت بگیره .
مامان الناز
9 بهمن 92 16:39
الهي من فداي اين پسر گلم بشم راست نيگه بچم بابا علي خودشو خوب نچسب بهش
pj
پاسخ
پس من چییی فقط نمیشه که مال اون باشه
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:23
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ بهم سر بزنیـــــــــــــــــــــــــد ...آپــــــــــــــــــــــــم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 22:19
سلام خوش اومدی مامان چه کار خوبی می کنی خودت و سر گرم می کنی عزیزم فدای پسر حسودم بشم من خوب مامانیه ذره بیشتر ش با محمد حسین جونم باشه همش که نمیشه برا شما باشه بلاخره محمد حسین خانی گفتند پسری گفتن عزیزدلم خسته نباشی صورت ماه عزیزم و ببوس
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
19 بهمن 92 22:44
مرسی عزیزم که پیش ما اومدی رمز همه ی پست ها رو براتون خصوصی میفرستم __†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡† ___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡†††††††††††††††††† ___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡† ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡ ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡† ____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8††† ____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡††† ___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡†††† ____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††† ____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡†††††††† _____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡††††† _______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡†††††††††††††††††††††††††† ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡††††††††††††† _________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† __________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† ___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡†††††††††† ___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡†† ___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†† ___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡ ____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡ _____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡ ________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888 ________________________†8¶¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8¶ __________________________†¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶
عشق یعنی
27 بهمن 92 11:25
عزیم کجای؟ دلم براتون تنگ شده. آهنگ وب ات خیلی قشنگه
مامان علی کوچولو
29 بهمن 92 13:03
خوشهالم که روحیت بهتر شده ,انشاا.. توی این کار جدیدت موفق باشی عزیزم
مامان حسن
1 اسفند 92 18:07
خوشحالم حالت خوبه مارال....
جیگر مامان
4 اسفند 92 13:49
سلام عجب عکسهایییییییی چه گل پسری چه قند عسلییییییییی
pj
پاسخ
مرسی عزیز دلم نظر لطفته دلم برات تنگ شده
عشق یعنی
8 اسفند 92 10:18
مامانی کجایییییییییییییی هر روز میام بهت سر میزنم . کلی با آهنگ وبت کیییییییففففففف می کنم . امیرمو ببوووووووووسسسسسسسس
مامان آیسا
8 اسفند 92 12:27
سلام مارال جان خوبی؟امیرحسین خوشگلت خوبه؟دلم براتون تنگ شده بود.چقدر خوشحال شدم که این کارو شروع کردی؟کلاس رفتی براش؟خیلی منتظرم تا اون وبتو زودتر درست کنیو بتونم کاراتو ببینم.زودتر اینکارو بکن.خوش بحال امیرحسین که همچین مادر هنرمندی داره.کاش آیسا که دختره یکم مادرش از این هنرها داشت و براش چیزی درست میکرد. اون حسادتی هم که ازش نوشتی طبیعیه.بچه ها پدرو مادرشونو فقط برای خودشون میخوان.وقتی عشق پدرو مادرو نسبت به هم میبینن از طرفی حسودی میکنن و دلشون میخواد خودشون مورد عشق قرار بگیرن.واز طرفی از تماشاش لذت میبرن و حس آرامش پیدا میکنن.حس اطمینان به آینده و داشتن پدرومادری خوب و عاشق. امیرحسین عزیزمو میبوسم.