امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/2/9 20:42
نویسنده : pj
167 بازدید
اشتراک گذاری

فک کنم بعد از اینکه من غذای ششور و شفته گذاشتم جلوی بابات واسه ناهار کلی پشیمون شده که چرا منو انتخاب کرده. شوخی میکنم اون روز من و بابات خیلی مسخره بازی در اوردیم و کلی خندیدیم و خیلی باحال بود چسبیدش حسابی بهمون.  بابا جونت خیلی ادم خوش مسافرتیه . خیلی خوبه. بزار بزرگتر بشی هممه چیرو بفهمی میفهمی که من چی میگم. از اول تا اخر سفر همش خنده بازاری بود واسه خودش. تموم خستگی یک سالم در اومد هم من کیف کردم هم بابات به تو هم خوش گذشت البته اگه تب نمی کردی بیشتر هم بهمون خوش میگذشت عزیز مان. قربون خندهات بشم که وقتی دوربین میبینی و بهت می گیم بخند می خندی.اینجوری اینجا تب داری زیاد تبت هم پایین نمیومدش اصلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)