امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

چیزی که تو ذهنمه

1392/4/8 10:49
نویسنده : pj
213 بازدید
اشتراک گذاری

5 شنبه داشتم با یکی از همکارای بابا صحبت می کردم اون توی بهزیستیه قسمت معلولین زهنتی حرف از استعدادیابی شد . گفت توی بهزیستی فیاض بخش قسمت معلولین حرکتی باید ببرمت تورو اونجا تا  با مربی هایب اونجا حرف بزنم تا ببینم چه جوری میشه استعدادای تو رو کشف کنم . حداقل اینجوری دلم خوشه که اینجوری حداقل به خودم میگم اگه نشینه راه نره حداقل بلده یک کاری بکنه که همسن های خودش این توانایی رو ندارن یا اگرم دارن نمی تونن درست ازش استفاده کنن. امید وارم تا بتونم درست به وظیفه ام برسم. عزیز مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسن
15 تیر 92 14:53
عزیزم خیلی خوشحالم این موضوع به ذهنت رسیده..ممنونم که به ذهن من هم انداختیش.. نگران امیر نباش..اون میتونه بشینه بالاخره میشینه عجلوب نباش.. دوست خوب منی تو صبور وآینده نگر
مامان کیان
23 تیر 92 8:48
عزیزم امیرت خیلی وقته تو لیست لینک من هست ومن همیشه به وبت سر میزنم امیدورام زود زود خدا دست شفا بخششو رو سر امیر نازمون بکشه