امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/4/17 17:31
نویسنده : pj
244 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم که چرا کلی سوال و علامت های سوال تو ذهنمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی چیزا دلم میخواد بنویسم اما نمی تونم یعنی جرات گفتن ندارم . اخ که چقدر دل ادم میگیره که کلی حرف واسه گفتن داری ولی نمیشه بزنی چون احتمالا مخاطبای خواص به خودشون بگیرن و از دستت ناراحت بشن.

پس از گفتنش صرفه نظر میکنم . و همون بهتر کهتو دلم جا خوش کنه

خدایا کرمتو شکر . پارسال موقع افطار وقتی که ربنا میگفتن همه ی دعا هامون این بود که امیر شفا پیدا کنه والان دقیقا 2 روز مونده به ماه رمضون هنوز شفا پیدا نکرده. خدایا یک همتی بده تا ما از امتحان سختی که ازما گرفتی سربلند بیرون میام.

 

عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ماه ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

                التماس دعا تورو خدا تو این روزا که در رحمت بازه . مریضارو فراموش نکنین.

مخصوصا بچه های معصومی که مریض هستن

خدا جونم یعنی میشه هیچ بچه مریضی وجود نداشته باشه چون به امام حسین بچه ها طاقت درد و مریضی ندارن. خدایا بچه هاباید شیطنت بچگی شون رو بکنن. مگه ادم چقدر بچه است که اونم بخواد به مریضی بگذره. به حق قرانت تو این ماه عزیز که چهارشنبه اول ماه رمضونه تمام مریضارو شفا بده.

خدایا من میدونم که شاید بنده خوبی نباشم واست ولی مطمئنم که دل همه ی مادرایی که بچه های مشکل دارو مریض دارن شادشون کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی گلی
17 تیر 92 18:09
انشالله خدا تو این ماهه عزیزش همه ی مریضارو به خصوص کوچولوها رو شفا میده عزیزم توکلت به خدا و ائمه اطهار باشه گلم
آبجی عارفه
17 تیر 92 22:51
سلام .....عزیزم با ربنای تو وبت بردیم تو چه حال وهوایی مارال جونم.....
وای خیلی بده تو دلت یه عالمه حرف ناگفته داشته باشی اما عزیزترین کسی که توزندگیته نفهمه حالت چیه؟؟؟امان از این حرفا که از داخل آدمو میسوزنه و دنیا دیده میکنه....این حرفای ناگفته یه خصوصیت که داره نمیدونم چرا جلوی حرف زدنتو میگره..هعی خدا...


مارال جون حتما اگه قابل بدونی دعاتون میکنم ////منم دعا کنید که بدجوری محتاج دعا شدم...دعا کنید منم از یه مرحله ی سخت زندگیم رد شم....یه کلی بووووووووووس برای امیرعزیزم ومامان خوبش..


چشم حتما عزیزم دعات میکنم . گلم خیلی مهربونی گلم.