امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

دعا کنید

1392/4/17 17:51
نویسنده : pj
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم این مطلب تو وبلاگ یکی از دوستام بود که ئخواهش کرده بود به اشتراک بزاریم

اگه مایل بودید شما هم به اشتراک بزارین

          شبهای قدر منتظر دعاهای قشنگ شماست برای شفای همه ی مریضا دعا کنین

 

 

اسمش علی 2سالشه

طفلی

چشم چپش نابینا شده به خاطر تومورچشمی بدخیم دکترا گفتن باید اب زیر چشمش روبکشیم

والا میزنه به مغزش وزبونم لال میکشتش اما اگه اب زیر چشمش رو بکشن فاتحه صورتش خونده میشه

دوستای خوبم کنار همه ی دعای قشنگتون دعای شفای مریض ها یادتون نره علی کوچلو و امسال علی کوچلو ها یه نمونه از بچه هایی است که به دعای تک تک ما نیاز داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سیدمهدی
18 تیر 92 3:06
دل خوش از آنیم که حج میرویم
غافل از آنیم که کج میرویم
(ساحره میرابوطالبی)

دل خوش از آنیم که حج میرویم
غافل از آنیم که کج میرویم
کعبه به دیدار خدا میرویم
او که همینجاست کجا میرویم
حج بخدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست
دین که به تسبیح و سر وریش نیست
هرکه علی گفت که درویش نیست
صبح به صبح در پی مکر و فریب

شب همه شب گریه و امن یجیب

به امید شفای همه مریض های صعب العلاج



خیلی شعر قشنگیه چشامحلقه اشک بست و حسابی دم گرفت دیدم خیلی قشنگه. مرسی از لطفتون.
خاله الهام
18 تیر 92 12:38
سلام مارالي كجايي پس؟؟؟ امروز كار نداشتم اما تو نبودي



ببخشید که نبودم چون درگیر بودم حسابی. عزیزم.
خاله الهام
18 تیر 92 17:14
حالا من اومدم تو نيستي راستي يه خبر بد يكي بهم گفت علي كوچولو فوت كرده خيلي ناراحت شدم و اعصابم به هم ريخت
اصلا باورم نميشه


نگو توروخدا دلم به حالش خیلی میسوزه بیشتر واسه مامان باباش دلم میسوزه.
امیدوارم همش شایعه باشه و علی سالم باشه. خدای من نه.
مامان ایمان جون
20 تیر 92 12:22
ایشالا زنده باشه و خدا بهش شفا بده. الهی آمیـــــــــــــــــــن.
قدسی..لیلاااااااا
20 تیر 92 12:27
مارال خیلی حالم گرررررررررررررررررررفت ای خدا علی کوچولو خوب بشه خدایا علی کوچولو رو شفابده خدایاااااااااااااااااااااا