امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

ساخت یک وب جدید برای کودکان فلج مغزی یا

1392/5/2 14:27
نویسنده : pj
223 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان یک وب ساختم مخصوص کودکان سیپی یا همون فلج مغزی. که شرایط نگهداریشونو وهمه چی توش داره. خیلی خوشحالم که میتونم اطلاع رسانی بکنم. عزیزم. امیدوارم که هیچ بچه ای فلج مغزی نباشه تو این زمین و کار کار درمانها لنگ بمونه و کار نداشته باشن . امین.

بازم ببخشید که دیر به دیر میام و اپ میکنم. چون شما نمیزارین که بیام و اپ کنم. عزیزم. اخخخخخ که نمی دونم چرا تازگیها همش نق میزنی. وقتایی که بابات هست ارومی ها جوری که همه فکر میکنن مظلوم تر از تو بچه ای نیست.

 راستی امیرم قبلا که می بردمت کار درمانی اصلا گریه نمی کردی ولی الان چند وقته که همش جیغ میکشی و لی از اشک خبری نیست. جوری که وقتی سوار ماشین میشیم میخوای یک کلمه حرف بزنی صدات میگیره و بامنم تا 1 ساعت قهر میکنی که چرا منو می برین کاردرمانی. به خدا پسرم همش به خاطر خودتتهعزیزم . اگه نبریمت دیگه نمی تونی تعادلت و حفظ کنی و وقتی هم بزگ بشی بهمون میگی چرا منو نبردین که اگه میبردین من خوب میشدم . امیرم تورو خدا منو ببخش اگه همش نق میزنی و نمیزاری کار کنم . همش باهات دعوا میکنم ببخشید قول میدم مامان خوب و مهربونی باشم و تا جون در بدن دارم دعوات نکنم .

قوللللللللللللللللللللللل یک قولللللللللللللل مادرانه.ماچماچماچماچقلب

اینم ادرس وبلاگ جدیدی که ساختم واسه بچه ها. هرکی اگه نظری داره یا اینگه بچه ای مثل امیر داره خوشحال میشم بیادو تجربه هاشو بزاره اینجا تا من و مامانای دیگه ازش بهره مند بشیم.

khonekochikman.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
2 مرداد 92 15:01
عزیزم سلام.میشه با هم دوست بشیم؟وبتوخوندم وکلی غصه خوردم واسه فرشته قشنگت.خدا خیلی کمکت کنه.من هنوز نی نی ندارم اما میتونم بفهمم چه قدر در سختی هستی .برات دعا میکنم.


حتما عزیزم خوشحال میشم که باهم دوست بشیم. عزیزم.
مهسا
2 مرداد 92 17:51
عزیزم بیا خصوصی
مهسا مامان نفس
4 مرداد 92 2:48
عزیزم نیومدی که