امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

ای اشنا کودک مرا دوست بدار

1392/5/27 19:57
نویسنده : pj
255 بازدید
اشتراک گذاری

اگر که با کودکم حرف میزنی و به چشمات نگاه نمی کنه؟برای اینه که دید خوبی نداره یا توجهش کمه

اگه وسیله ای رو که داری میدی دستش ننمیگیره؟برای اینه که کنترل دستش دست خودش نیست

اگه مفهوم حرفایی که میگی رو درک نمی کنه و واکنشی رو که تومیخواهی نشون نمیده؟

برای اینه که اون یه بچه معمولی نیست

 اون یک کودک خاصه

پس اونو همونطور که هست دوستش داشته باش

 نکنه چون بامزگی بچه های دیگرو نداره دیگه دوستش نداشته باشی

چون اون محبتو درک میکنه  تشنه اونه

فقط نمی تونه مثل بچه های سالم خودشیرینی و بامزه بازی در بیاره

پس ای اشنا کودک خاص مرا دوست داشته باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

النا
27 مرداد 92 20:13



مرسی النا جون که سر زدی . عزیزم
عاطفه
28 مرداد 92 2:23
خیلی قشنگ و به جا بود ! رفتم تو فکر . آفرین مامان نمونه همونجور که خواستی پسرکت و تو دوست دارم ! خاص !


مرسی که خاص دوستش داری عاطفه جونم.
مامان حنانه زهرا
28 مرداد 92 13:00
سلام عزیزم.امیدوارم همه خونواده ها این چیزیو که نوشتین رعایت کنن. گلم واسه دیروز معذرت میخوام .نسخه جدید فایر فاکسو گرفتم یهو میگه دچار فروپاشی شد.نمیدونم چیکارکنم؟
آجی عارفه
29 مرداد 92 9:15
من امیرو خیلی دوستش دارم......
راستی چرا انقد دیر به دیر آپ میکنی مارال جون.؟؟؟


ببخشید عاطفه جونم . چون همش درگیر این دکتر و اون دکترم. واسم دعا کن
آجی عارفه
30 مرداد 92 14:49
چشم عزیزم من آبجی عارفم..
حتمن...


میسییییییییییییییی عزیزم. ک میای و سر میزنی
مامان محمد
31 مرداد 92 10:54
سلام خاله خدا حفظش کنه .وزیر سایه بابا ومامان گلش بزرگ بشه .بنظرم مگه میشه بچه ها را دوست نداشت هر چی باشه اونا دنیای دیگه ای دارن که ما بزرگا نمی تونیم دوستشون نداشته باشیم هر کودوم یه جوره ولی همه تودل برو وناز کاش همه توی دنیای کودکی می موندیم اخه دنیای ما خیلی ابریه .دوست دارم خاص خاص .


دنیای بعضی ها که بارونیه به جای اینکه ابری باشه. امید وارم که همه مردم وقتی می فهمن بعضی ها کودکانشون خاصه با دید بد بهشون نگاه نکنن. امین. خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی . عزیزم
خاله الهام
5 شهریور 92 17:36
عزيزم اين وروجك تو خودشو كلي تو دل ما جا كرده
مرسي مارال جون بابت اين متن قشنگي كه نوشتي خيلي خيلي خوشم اومد


خواهش میشه حرف دلم بود گلم
خاله الهام
5 شهریور 92 17:36
امير نانازم خيلي بيشتر از خيلي دوست دارم
الی
21 شهریور 92 0:32
امیر یه فرشته ایه که خدا براتون فرستاده عاشق قیافه معصومشم قربونت بشم اقای دکتر اینده بوس بوس هزار هوار تا


مرسی الی جونم. واقعا هم یک فرشته است . واسه ما اخه خدا دیده ما لیاقت داشتن فرشته رو داریم بهمون فرشته داده اخه خدا به هر کسی که فرشته نمی ده الی جونم