امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

رفتن به تهران

1392/8/19 12:04
نویسنده : pj
330 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ما سه شنبه ساعت 5.30 راه افتادیم مامان بابا جون علی و مامان بزرگ بابا جون علی رفتیم تهران اخه شما چهارشنبه 15 ابان وقت دکتر داشتی. توی راه خیلی اذیت نکردی ولی اخراش دیگه خسته شده بودی ، عزیزم، ، چهارشنبه رفتیم دکتر ، دکتر وزنت کرد دور سرت و گرفت و بعدشم اب پاکی رو ریخت رو دستمون و گفت واسی مریضی امیر هیچ دوادرمونی نداره و خوب بشو نیست فقط معجزه خوبش میکنه ماهم دلشکسته از مطب دکتر اومدیم بیرون اصلا حال خوبی نداشتیم واسه همین هم رفتیم با ماشین تهران گردی . بعدشم رفتیم خونه مامان بزرگ علی . پنج شنبه صبح زود رفتیم بهشت زهرا . قم جمکران . بعدشم شب برگشتیم خونه تا صبح زود برگردیم مشهد، عشق مامان اگه دکتر اینجوری نمی گفت خیلی بیشتر بهمون خوش میگذشت ، ولی عیب نداره صلاح خداست ، تازه ما تو سمنان شمارو بردیم واسه هییت شیرخوارگان علی اصغر، بهت لباس سبز دادن خیلی خوشگل شده بودی ، عکسشو واست میزارم گلم، راستی مامان یک فرشته ای که مثل تو بود من دیروز فهمیدم رفت پیش فرشته های دیگه اسمش علیرضا بود خیلی به خاطرش اشک ریختم، عزیزمامان، خدا به مامان و باباش صبر بده گلم . منم از وقتی اینو فهمیدم سرم درد میکنه ، عزیزم، عاشقتم امیرم، چه خداتورو شفا بده چه شفات نده دیوونه وار دوستت دارم . زندگی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عشق یعنی
19 آبان 92 17:44
من مطمئن هستم معجزه میشه و امیر خوب خوب میشه همیشه براش دعا می کنم هیچ قدرتی و هیچ دکتری بالاتر از خدا نیست همین که به خدایه بزرگت امیدواری مطمئن باش که جواب میگیری عزیزم منم مشهد هستم و همیشه براش دعا می کنم واقعا این پسر نازو از ته قلبم دوسش دارم
مامان علی کوچولو
19 آبان 92 21:05
سلام عزیزم
امیدت به خدا باشه ,انشاا... پسرت خوب خوب میشه


سلام مامان علی کوچولو خدا از زبونت بشنوه گلم، واسه امیرو من دعا کنین به خدا خیلی خسته شدم
خاله افسانه
20 آبان 92 10:33
امیر جونم به مامان و بابا بگو امیدشونو از خدا از دست ندن بگو که خدا بزرگه و خدا تو رو شفا میده
زهرا
21 آبان 92 0:38
سلام ،زهرا هستم ... خيلي وقته ميخونم وبلاگ اميرحسين رو اما هيچوقت نميتونستم كامنت بذارم بسكه دلم ميشكست ! ميدونم كه نميتونم دركت كنم عزيزم ،حتي دلداريت هم نميتونم بدم ! اميرحسين چه خوب بشه چه نشه به هر حال پاره تن شماست و عزيز دل ما ! اميدوارم كه به حق صاحب اين شبها پرستاري از اميرحسين براي شما راحت بشه و حالش هم رو به بهبود بره ! خدا ارحم الراحمينه ... راستي اين عليرضايي كه گفتين اصفهان نيستن ،من خيلي وبلاگش رو ميخوندم اما انگار وبلاگ رو پاك كردن !؟ خدا به مادرش صبر بده !
pj
پاسخ
مرسی عزیزم میای و سر میزنی گلم، خیلی از اشناییتون خوشحال شدم زهراجون ، علی رضارو نمی که تو اصفهانه یا نه ولی من لینکش کردم به نام قصه کودک سیپی ، میتونی بری و به وبلاگش سربزنی عزیزم،
مامان امیرحسین
21 آبان 92 11:36
سلام عزیزم خوشحالم که تونستم به واسطه وبلاگم با یه فرشته ی دیگه آشنا بشم فرشته ای که اسمش امیرحسینه میدونی مامان مهربون اسم امیرحسین هرجا که باشه هرجا که برده بشه ناخداگاه ضربان قلبم تندتر میشه وبلاگت رو لینک می کنم و از ته دل برای عزیز دلامون امیرحسینمون آرزوی بهبودی دارم
pj
پاسخ
مرسی عزیزم منم خیلی واسشون دعا می کنم ،
مريم
21 آبان 92 14:16
عزيزم الان از مسجد اومدم و براي امير عزيزم کلي دعا کردم خداکنه معجزه اي رخ بده ريحانه من يک ماه از امير کوچکتره احساس ميکنم اندازه دخترم دوستش دارم
pj
پاسخ
مرسی مریم جون ، یعنی میشه معجزه بشه. امیرم مثل ریحانه شما خودش راه بره خودش همه کاراشو بکنه خدایا یعنی میشه،
مامان الناز
23 آبان 92 15:29
سلام عزیزم امیدت رو از دست نده توکلت به خدا باشه همه چی به خواست اونه نه کس دیگه ایشالاه شفاشو از خدا میگیری خیلی مراقب پسر گلت باش
عشق یعنی
24 آبان 92 17:25
عزیزم امام حسین پشت و پناهت باشه
pj
پاسخ
عشق یعنی
25 آبان 92 8:28
من چندین بار وارد وبلاگ قصه کودک سیپی شده بودم اما الان وبلاگش باز نمی شه؟ خبری ندارین؟
pj
پاسخ
چون عزیزم علیرضا فوت شد مامانشم وبلاگ و پاک گرد گلم
سیمهدی
26 آبان 92 11:20
سلام .اومدم یه احوالی ازتون بپرسم
pj
پاسخ
مرسی اقا سید سرافرازمون کردین ، خیلی وقت بود که سر نزده بودین کم پیدا شده بودین
خاله الهام
28 آبان 92 15:45
سلام مارال جون منم نمیخوام نصیحت کنم راستش خیلی دلم گرفت شاید بیشتر از دست دکتر به نظرم نباید اینجوری برخورد میکرد نمیدونم شاید هم کار درستی کرده به هر حال فقط میتونم بگم ید الله فوق ایدیهم دست خدا بالاتر از دست آنهاست
عسل (طراحی قالب با عکس نی نی )
30 آبان 92 17:18
سلام درخواست دوستی نی نی گپ به اسم ادریس کوچولو تائید کن وب خودمه
pj
پاسخ
تایید کردم عزیزم
دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:50
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com