امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

عکسای اتلیه خوشگل مامان

1392/8/7 16:16
نویسنده : pj
430 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان دیشب رفتم و خام عکسارو از خاله مرضیه گرفتم. تازه قول داده امشب تموم شاسی هات اماده بشن . و بهمون بدن عکسای ناز شمارو اخخخخخخخخخخخخخخ که چقدر شما پدر و پسر خوشتیپ و خوش عکسین. شما دوتا عشق منین و تموم هستی من تو این دنیاین.

ببین تمام من شدی

اوج صدای من شدی

بت منی شکستمت

وقتی خدای من شدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(( زیباترین فرشته خدا عاشقانه دوست دارم ))

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامی ارمیا
7 آبان 92 11:03
الهی فدات شم .چقد عکسات نازه عزیه خاله ...

مخصوصا عکسی که تکیه دادی با اون تبلتت ..



مرسی خاله جون چشاتون خشگل میبینه
عشق یعنی
7 آبان 92 11:51
الهی بگردممممممممممممممممت چه چشای معصوم و نازییییییییییییییی داری
عشق یعنی
7 آبان 92 11:53
عکس کنار وب خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی به دلم نشست
خاله افسانه
7 آبان 92 13:45
عزیزم
ماشالله چقدر خوشگلی تو
بخورمت با اون ژستایی که گرفتی

میخندی عاشقت میشم


آجی عارفه
7 آبان 92 21:48
سلام ...الهی فداش بشم چقدر عکساش ناز شده ...
ماشالا پسر ناز ...
حتما از طرف من یه ماچ ســـــــــــفتش بکن


عارفه جون اگه میخوای میتونم گازش بگیرم چیزی نمی گه پسملم . فقط دفعه بعد که حواسم نیست . گازم میگیره و میخنده
خاله الهام
8 آبان 92 7:55

كلي منتظر عكسهاي گل پسر بوديم

واااااي مارال جونم چرا بيشتر عكس نزاشتي؟؟
البته ميدونم همين چند تا رو هم
حتما امير جون كلي شيطنت كرده نا بگيريد

آخه پسر به اين نازي دلم ميخواست بازم عكس هاشو ببينم
عزيز دلم همه عكسهات ناز شده يكي از يكي قشنگتر
واقعا ميگم ها از همين جا ميخواستم بخورمت خيلي خيلي ناز ژست گرفته
ببين چه نگاهي هم ميكنه (توي عكس 2 و4 )
عكس آخري رو هم خيلي باحال نشسته اين دفعه ديگه بايد بچلونمت آماده :
1
2
3





خاله الهام جیگرمون و در اورد اذیت نمی کردشا. فقط من طفلی اینقدر ادا در اوردم بخنده میخندیدش ها . ولی تا میدید دوربین میخوا فلش بندازه و خانم عکاس دستش میرفت طرف دکمه ه سرشو مینداخت پایین تا ازش عکس نگیرن. تازه سرشم مینداخت پایین همون پایین زیر زیرکی می خند . ایشالله ماه دیگه بازم میبرمش حتما . خاله جون
عشق یعنی
8 آبان 92 8:27
من از دیدن این عکس ها سییییییییییییییییییر نمی شم


مرسی عشق جون نظر لطفته . گلم. چشاتون خوشگل میبینه
انسیه
9 آبان 92 14:24
چه پسمل نااااااااااااااااازی یه بوس بده بوووووووووووووووووووس
ناهیده
9 آبان 92 15:19
آخییییییییییییی نازیییییییییی دورش بگردم چقدم با کلاسه
خدا حفظش کنه


میسی عزیزمممممم
مامان علی کوچولو
9 آبان 92 20:26
چه پسر نازی داری مارال جان خدا حفظش کنه
آجی عارفه
10 آبان 92 9:46
نه بابا گناه داره ...بعئشم انقد دندوناش تیزه دردت می گیره .....
عسل (طراحی قالب با عکس نی نی )
11 آبان 92 20:18
وای چه عکسای ناز قشنگی گرفتی گل من بروس برای شما
مامان امیرناز
14 آبان 92 0:43
سلام گلم چه عکسای قشنگی ایشالا عکس دامادیش


مرسی مامان امیرناز ،
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 آبان 92 18:30
واااااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی امیر گلم خیلی خوشگل شدن...



مسی شقایق جون ر لطفت گلم چشات خوشگل میبینه عزیزم
مامان الناز
20 آبان 92 20:15
سلام خيلي پير نازو قشنگي داريد خدا حفظش كنه از چشم بد دور باشه براش اسفند دود كنيد
مريم
21 آبان 92 11:05
پسرت نازه ماشالا ولي چرا با تمهاي روشنفکري؟ چرا تمهاي کودکانه انتخاب نکردين؟؟؟؟؟؟؟ جيگره خاله
pj
پاسخ
دیگه پسرم بزرگ شده واسه همین تمهای بچه گونه واسه امیرم جالب نبود اخه پسرم مرد شده
مريم
21 آبان 92 13:23
عجب جوابي...........من ديگه لال شدم
pj
پاسخ
دور ازجون این چه حرفیه عزیزم
رهگذر
24 آبان 92 11:25
سلام عزیزم من شما و امیر رو تو روضه دیدم (مسجد 14 معصوم، صدف) واقعا پسرت خیلی ناز و معصومه! شما هم چهره مهربون و نگرانی داشتید! من از ته دلم برای شفای امیر گلم دعا کردم وقتی می دیدم اینطور پر پر میزنی و شفاش رو میخوای منم اشک میریختم و دعا می کردم تو مادر خیلی مهربونی هستی انشالله که خدا هرچه زودتر دلت با شفای امیر شاد کنه!
pj
پاسخ
چه جالب ، شما دفعه اول میاین و به وبلاگم سر میزنی گلم، خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی گلم
رهگذر
25 آبان 92 8:56
من دو سه روز بیشتر نشده بود که با وبلاگت آشنا شده بودم خودمم تعجب کردم وقتی امیرحسین رو دیدم!
pj
پاسخ
چه جالب ، دیدی امیرم چه مظلومه ولی خدا حتی به مظلومیت امیرمم نگاه نمی کنه تا شفاش بده ، شما وبلاگ نداری عزیزم
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
8 آذر 92 4:10
عاااااااااااااشقتم...خيلي قشنگ بود جيگررررررررررررررر
pj
پاسخ
میسی از لطفتون عزیزای من .