امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

کلمه های جدیدت

1393/2/21 13:09
نویسنده : pj
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان تو هی داری چیزای جدید یاد میگیری و میگی نفس مامان.

مثلا قبلنا بهت میگفتیم امی ناز کن فقط ناز میکردی ولی از دیروز بهت میگیم ناز کن ناز میکنی و میگی آسی آسی وقتی میگی من یکی حسابی میچلوندمت عشقم. مامان. خیلییییی دوست دارم نازنینم. زندگی من بدون تو بابا علیت واسم معنی ندارم

راستی مامانی قراره از جپچن وقت دیگه بری مهد. تا یکم وابستگیت کم بشه و اجتماعی بشی. نفسم.

توی مهدت کاردرمانی داره . گفتار درمانی داره بازی درمانی داره و موسیقی درمانی هم داره. عشقم خیلی واست خوبه خیلی گشتم تا پیدا کردم این مهدو گلم. من به همه اون خانواده هایی که فرشته ای دارن تو زندگیشون حتما مهد بزارن بچه هاشونو.

تو یه فرشته آسمونی هستی واسم امیرم خیلی خوشحالم که خدا منو لایق دونسته که بهم یک فرشته ناز مثل تو بهم داده عشق مامان.

پسندها (5)

نظرات (14)

خاله جونی
23 اردیبهشت 93 17:55
سلام عزیزم اخرین عکس عکس خدمه البته لباس عرس واسه ختر دایمه اورده بود خونمون منم زودی عکس گفتم رمزعشق19
عشق یعنی
24 اردیبهشت 93 10:45
الهییییییییییییییییی بگردمش که این قدر این فرشته من مهربونه
عشق یعنی
24 اردیبهشت 93 10:50
سلام چه طوری عزیزم دلم خیلییییی برات تنگ شده بود روزی چندین بار میام و گاهی هم وب تو باز می زارم تا آهنگ شو گوش کنم من خیلی دوستون دارم ممنونم که این قدر به من محبت داری این قدر خوشحالم که دوستای خوبی مثل شماها دارم انسان های بزرگ و فهمیده نظرت و که تو وبلاگم دیدم بارها خوندمش و لذت بردم منم عید و به تا مرد بزرگ و مهربون خونه ات تبریک می گم عزیزم حتما باهات هماهنگ می کنم که بیشتر باهم باشیم دوستون دارم امیر گلم و ببوس
عشق یعنی
24 اردیبهشت 93 10:51
منم می خوام جز هوادارن باشم اما پیغام میده که فقط برای نی نی وبلاگی ها امکان داره اما بدون اولیییییییییییییین هوادارت خودمم
مامان ملیکا
24 اردیبهشت 93 11:30
سلام مامان امیر خیلی خوبه امیررا مهد میگذاری اگه میشه درباره هزینه ومکان و...مهد امیر جان بیشتر توضیح بدید ممنون
مامان آیسا
27 اردیبهشت 93 6:23
سلام عزیزم.خوشحالم که شاد میبینمت.امیدوارم امیرجون هم با مهد رفتن شادتر وشادتر بشه و حسابی شیرین کاری کنه براتون.بوسش کن عوض من روی ماهشو.
عشق یعنی
28 اردیبهشت 93 9:45
خوبی عزیزم راستی یه سئوال داشتم ازت چرا وبلاگ بدلیجات و کامل نکردی ؟ من خیلی مشتاق بودم کارات و ببینم
سیدمهدی
28 اردیبهشت 93 17:54
رفتار کن با دیگران همانطوری که توقع داری که دیگران با تو رفتار کنند زرتشت
فریده
29 اردیبهشت 93 15:04
واقعا پسرت یه فرشته است که خداوند تو رو قابل دونسته و بهت داده . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه .
مامان سودابه
4 خرداد 93 14:35
سلام دخمله من جای تو بودم به جای مهد یک همبازی تو خونه میاوردم که به نی نیت بگه داداش و بخودت ماماناینطوری هم مربی مهد بچه هات بودی و هم مادرشون
pj
پاسخ
سلام سودابه جون مرسی که به وب پسمل من سر زدی . تو فکرش هستم ولی نمی دونم کی قطعی میشه ایشاالله.
مامان النازي
6 خرداد 93 17:52
عزیزم خدارو شکر که مهد دلخواهتو پیدا کردی
عشق یعنی
7 خرداد 93 10:30
چه طوری عزیزم . امیرم مهد میره . تونسته با دوستاش ارتباط بر قرار کنه از طرف من یه مااااااااااااچ بزرگ به گونه اش بزن
مامان ارمیتا
12 خرداد 93 9:52
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
افسانه جون مامان افاق کوچولو
6 آبان 93 21:56
خدا همیشه امیرو سلامت زیر سایه پدرمادرش حفظ کنه ببوسش از طرف من و بگو منم ناز میخوام