امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

درد دل با خدای خودم

1392/2/21 11:49
نویسنده : pj
233 بازدید
اشتراک گذاری

خدا یا خوبی صدامو میشنوی  خدایا چند روز دیگه بیشتر نمونده تا امیر من 2سالش تموم بشه . اما هنوز نمی تونه بشینه خدایا خسته شدم . خدایا واسه تو کاری نداره که بخوای تموم فرشته هایی که مثل امیر منن رو شفا بدی و دل مامان باباهاشون رو شاد کنی . خدایا دلم گرفته زیاد همه بهم میگن باید صبر کنی خدایا تا کی باید صبر کنم  همه میگن اجرت زیاده پیش خدا . نمی دونم اگه اونا هم جای من بودن چکار می کردن . وقتی بهشوئن میگم خودتون رو بزارین جای من چکار می کردین همه میگن دق می کردیم  خدایا منم ادمم خدایا  چرا همه فکر می کنن که من با موضوع کنار اومدم ولی نمی دونن دارم دیگه کم میارم . خدایا اگه به صلاح امیرم نیست شفا پیدا کنه حداقل یه کاری کنت که بتونمطاقت بیارم . به خدا دیگه نمی تونم . خدایا میام از مریضی امیر شکایت کنم میگن از بد بترم هست . میخوام از خدا گله کنم میگن ناشکری نکن  خدایا تو بگو چکار کنم . وقتی میان بهم میگن که بچشون راه میره چهار دسته پا میکنه  ویا هر کار دیگه من خیلی دلم میسوزه چون یه مادرم به خدا میگم خدایا منمن میتونستم از اینکه پسرم راه میره . یا هر کاره دیگه میکنه بشینم تعریف کنم و شاد باشم نه اینکه بشینم  و حسرت اینکه پسرم دائم بغلمه رو بخورم . . خدایا اگه صدامو میشنوی کمکم کن . خدایااااااااااااا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قدسیr
21 اردیبهشت 92 13:35
مارال هیچ کس نمیتونه تورو درک کنه. نمیدونم چی بگم فقط از خدا ارزوی سلامتی امیرو میخام فقط از خدامیخام همه بچه های مریض شفابده.مخصوصا امیرو.امینننننننننننننننننننننننننخدایا به مارال وبابای امیر صبر بده
مامان یاسین
21 اردیبهشت 92 16:19
من خیلی خیلی شرایطم بدتره اگه تمامی پستهای وبلاگ یاسین رو خونده باشی درکم میکنی البته پستهای اوایل رو من خودم یک روز نیست که سر درد نداشته باشم واسه اینکه یاسین رو با هم سنهای خودش مقایسه میکنم اونها کجا یاسین کجا اما باز خدا رو شکر میکنم واسه همه نعمتهایی که بهمون داده تازه یه بچه این جوری دارم این قد ناراحتم اگه همه نعمتهاش قطع کنه چی؟اون موقع چکار کنم جوابی نداری پس خدا رو شکر کن گفتن برگی از درخت نمیافته الا به اذن خدا راستی فکر کنم یک ماه دیگه یا زودتر با یاسین میایم مشهد پابوس امام رضا در ضمن التماس دعا