امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

کار درمانی امیرم

1392/2/21 18:48
نویسنده : pj
150 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امیرم رو بردم کار درمانی خیلی جیغ میزد خیلی دلم به حالش خیلی سوخت چون با چشماش التماس میکرد که منو مامان نجات بده از زیر کشش های اقای غلامی اما من نمی تونستم براش کاری بکنم . خدایا کی امیرم میتونه که کامل خوب بشه و نره  زیر شکنجه ها  غلامی . اقای غلامی طفلک کارهخودش رو میکنه تا امیرم زود خوب بشه. وقتی میرم کار درمانی و تمام بچه هایی رو که می بینم خیلی دلم میسوزه چون به خودم میگم اینا که هیچ گناهی ندارن و معصومن . چرا باید از بچگی اینقدر عذاب بکشن . . خدایا اگه صدامو میشنوی تموم فرشته هایی که مثل امیر من هستن رو زود شفا بده ............خدایا خیلی دلم گرفته سخته ادم بخواد گریه عزیز دردونش رو هر روز بخواد نیم ساعت گریه کنه جلو چشش ولی نتونه کاری بکنه  واسه عزیز دردونش . خیلی سخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد امين
21 اردیبهشت 92 19:23
عزيزم نميدونم مشكل دردونت چيه ولي اينو خوب ميدونم كه چي ميكشي و چقدر عاشقانه دوسش داري...از خدا ميخوام هيچ كدوم از فرشته كوچولوهاش عذاب نبينن ايشالا امير عزيز شما هم زود زود خوب ميشه...آمــيــــــــــــــــــــــــــــن
سعیده
21 اردیبهشت 92 19:24
مامانی زیاد غصه نخور خدا خودش مواظب امیرت هست! ایشالا هرچه زودتر خوب می شه و ازین روزا دیگه اصلا یادت نمیاد! برای قوی تر شدن اون خودت باید شاد و پر انرژی باشی
قدسی
22 اردیبهشت 92 9:32
ان شاالله. عزیزم صبرداشته باش