امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/3/30 20:34
نویسنده : pj
815 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خسته ام  خدایا امتحانت کی تموم میشه دیگه نمی کشم خسته شدم  همه بهم میگن صبر کن

اخه تا کی. اره.خدایا چرا مارو با بچمون امتحان میکنی.گریهخدایا این چه دنیاییه که همه دارن یک جور دردی رو تحمل میکنن.خدایا مگه چند سالمه که باید اینقدر دپ باشم هان. چرا وقتی یکی میخواد بچه به دنیا بیاره باید دلم بشکنه و به روی خدم نیارم  و تو دلم بگم خوشبحالش بچه اش سالمه. .خدایا چرا همش باید دلهره داشته باشم که اگه بخوام یک بچه دیگه بیارم نکنه اونم مثل امیرم باشه . خدایا نه. دیگه تحمل ندارم اصلا. خدایا کمکم کن.

 

خدایا دلم هوای بارون کرده بد جوری دلم میخواد برم زیر بارونت بلند بلند گریه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سیدمهدی
31 خرداد 92 2:19
سلام قرار شد مامان خوبی باشی و پست های شاد بذاری هاااااااا
خاله الهام
1 تیر 92 9:26
از اينكه خدا بهتون سخت ميگيره ناراحت نشيدمربي هميشه سخت تري تمريناتو واسه بهترين ورزشكاراش كه اميد به موفقيتشون داره ميزاره پس سعي كن كم نياري پهلوان خدا روي تو حساب ديگه ايباز كرده
مامان امیرحسین و کوثر جونی
1 تیر 92 13:13
مامانی امیدت به خدا باشه امیرت هم به لطف خدا خوب خوب میشه.توکل ات به خدا باشه.
پريسا
4 تیر 92 22:50
عزيزم نوشته بودي دلهره داري از اينكه بچه ديگري بياري و اين مشكلو داشته باشه عزيزم علم ژنتيك پيشرفت كرده امروزه آزمايشات زيادي قابل انجامه كه قادر به تشخيص مشكلات ژنتيكي در دوران جنيني هستش در تهران و يزد ميتونين مشاوره بگيرين و بعد اقدام به بارداري كنيد
مامان حسن
5 تیر 92 14:41
مارال جان عزیزم
بحث اینکه این مساله امتحان هستو باید امتحان پس بدی..روحت رو عذاب میده..به این مساله فک نکن اصلا...
به این فک کن که امیر یه کم مریضه وباید برای بهبودیش تلاش کنی عزیزم..با خودت و خدا درگیر نشو..اصلا در گیر نشو..

مارال جان تو نو الت کم هستو یه جورایی درک میکنم پذیرش این مساله رو..ولی یه لحظه خوب بشینو به این فک کن که میتونست وضعیت خیلی بدتر از این باشه..
خوشحال باشو این خوشحالی رو به امیر هم نشون بده از ته دلت

سعی میکنم ولی سخته.