امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

دلیل نبودن من

1392/4/26 10:30
نویسنده : pj
469 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید که این چند وقت نبودم تا پست جدید بزارم. بازم شرمنده. میدونین که ماه رمضونه و تنبلی براهه و ادم دلش نمی خواد بالشت و پتو رو کنار بزاره  و از زیر کولر پاشه و به کاراش برسه. چند روزم شده همش کارم به بیرون رفتن . حتما می گین چه کاری؟

اینکه از صبح که بیدار میشم ظرفای سحری رو بشورم صبحونه امیرو بدم. یکم استراحت کنم. ظهر امیرو ببرم کاردرمانی. بعدش بیام قرانم و بخونم . از همه سختر واسه من اینه که . همزمان باید دوتا فکر کنم یکی اینکه هم واسه سحری چی بزارم هم واسه افطار چی بزارم.

ولی قول میدم که هر روز وبم و اپ کنم. بازم از همتون معذرت میخوام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی عارفه
26 تیر 92 11:20
سلام...دلم تنگ شد براتون..آخه هی میومدم آپ نبودش.....
اشکال نداره مارال جون.....



مرسی که بهم سر میزنی عزیزم. منم هی میام به وبتون سر میزنم ولی شماهم خیلی وقته اپ نکردی. . دل منم واسه تو تنگ شده
مامی ارمیا
26 تیر 92 11:57
شکموهـــــــــــــــــــا





خاله الهام
27 تیر 92 12:04
واقعا اين خوردن هم معضل بزرگي شده