امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

رفتن به بهزیستی

1392/6/23 9:34
نویسنده : pj
312 بازدید
اشتراک گذاری

به ما زنگ زدن و گفتن باید شما عشقم و ببریم بهزیستی تا وضعیت تو چک کن تا بهت صندلی و از این کالسکه های مخصوص کو دکای سیپی بهت بدن، تو رو دیدن و متاسفانه گفتن اسپاسمت.(همون سفتی عضلاتت زیاده) خیلی زیاده. یک کتاب بهمون دادن. 3تا سی دی و یک دونه صندلی کرنلی و یک دونه هم کالسکه مخصوص بهت دادن. عزیزم. تو اولین فرصت قول میدم عکسای همشونو بزارم برات عزیزم تا ببینی.دکتره میگفت ما این کتابو بهتون نمی دیم که مو به مو انجامش بدین بلکه اینو میدیم تا ایده بگیرین. باید ایشالله از چند روز دیگه باید کتابو شروع کنم به خوندن . تازه واستون مینویسم چه ایده هایی میگیرم. و روی تو گل پسرن انجامشون . میدم قول میدم از این به بعد از پیشرفتات عکس بگیرم و برات بزارم تا ببینی چقدر پیشرفت کردی . عشق مامان. همه تلاشمو میکنم تا تو هم خوب بشی . و هیچی من و بابات واست کم نمی زاریم. اینارو و عکسارو میزارم واست تا ببینی وقتی بزرگ شدی چقدر واست کار کردم تا خوب بشی. از همه حرکتات عکس میگیرم از پیشرفتات از همه چیت. تازه گفتن تو رو هم کاردرمانی ببریم هم گفتار درمانی. امیدوارم زود بزرگ بشی . و زود زود خوب بشی.

 

کلام اخر واسه تو گل پسرم........

 

مامان جونم تا عاشورا و تاسوعا چیزی نمونده. بابا جون علی و عموها و باباجون عمه جون هرسال شربت میدن تو این روزا و بچه ها میبرن و پخش میکنن. عشق من تو هم زود راه برو تا تو هم بری شربت پخش کنی به جای اینکه مثل هر سال با حسرت به بچه ها نگاه کنی که اونا میتونن ببرن و تو نمی تونی ببری. بگو یا حسین و پاشو راه برو . عشق من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسن
23 شهریور 92 16:20
عزیزم خوسحال میشم در اولین فرصت عکس این وسایل رو بزاری ببینیم....

مامانی کم سنو سال دنیای مامانها..دعا کن ..قلبا دعا کن مارال جان

جزو اون مامانایی هستی که دعاتو خیلی قبول دارمو به دلم میشینه حرفات..
پس
لطفا
دعا
کن


ارام جون به خداوندی خدا خیلی دعا میکنم .فقط خدا اگه جوابای دعاهامو بده، دبم برای صدات تنگ شده
ناهیده
23 شهریور 92 20:49
آره لدفن زودی هم ایده هاتو بذار تو وب همم عکس اون وسایل رو....آخه من دانشجوی کاردرمانی ام...خلی وفت ها از مامان باباها یاد میگیرم.اسم اون کتاب چیه؟
راستی اکثر پست هاتو خوندم.نازیییییییی خدا خفظش کنه پسر شیطونتون رو.


درباره فرزندانمان بیشتر بدانیم بهتر عمل کنیم.
موضوعاتش:::
1.ضرورت مراقبت 24 ساعته در کودکان فلج مغزی
2.اصول حرکتی مراقبت از کودکان فلج مغزی
3.غذا دادن به کودک فلج مغزی
4.استحمام کودک فلج مغزی
5.خواب کودک فلج مغزی
6.حمل و جابجایی کودک فلج مغزی
7.لباس پوشیدن کودک فلج مغزی
8.استفاده کودک فلج مغزی از سرویس بهداشتی
عاطفه
29 شهریور 92 23:53
میدونی وقتی حرفاتو میخونم چی میاد تو ذهنم ؟ اینکه چقدر خدا دوست داره.
التماس دعا دارم ازت


منم به این حرف تو رسیدم که خدا منو دوست داره اخه از صدقه سر امیر دارم به خیلی چیزا میرسم
عشق یعنی...
6 مهر 92 11:25
اگر دوست داشتی یکم عکس از این گل پسرت بزار براش یادگاری می مونه با این خنده اش دل آدم غش می کنه