امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

شیرین کاری های گل مامان

1392/7/8 10:33
نویسنده : pj
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

تازگی ها خیلی حرف میزنی جوری که بیشترشو خودت میفهمی چی میگی فقط ما یکمی شو میفهمیم ما .هرکی زنگ میزنه و تو باهاش حرف میزنی وسطش بهش میگی نام نام بده. کسی هم که داره باهات حرف میزنه قربون صدقه ان میره. قبلا بابات و بابا صدا میکردی بعدش اسمشو همش صدا میکردی میگفتی علی اصلا بابا نمی گفتی ولی حالا میگی باباعلی .تلفن خراب بهت دادم تا دست از تلفن ما بر داری هههههههه بهت چنند وقت پیش بهت گفتم امیر شماره بابا اینه یک دوسه چهار پنج . وشما هم بعد من وقتی تلفن و بهت میدادم میگفتم شماره بابا رو بگیر بگو واست ظهر که میاد نام نام بگیره. تو هم به روش خودت شماره میگیری اینجوری  ی دو سه تا نه ده . بعدشم میگی الو علی وشروع میکنی حرف زدن بعدشم بهش میگی باباعلی نام نام بده. وخودتم میخندی . وقتی باباجونت ظهر از در میاد اکثر وقتا واست هر دفعه یک چیزی میخره وتو وقتی میبینی چیزی میخره واست کلی ذوق میکنی. از اون به بعد با هرکی حرف میزنی میگی نام نام بده. تازگی ها یاد گرفتی بگی دایی . جباد یعنی جواد. عمه و عمو هم میگی . وقتی بهت میگم میخوایم بریم خونه عمو محمد میگی نه داداش . هههههه به بقیه عموهات میگی عمو ولی به بزرگه می گی داداش. بهت یک مجله میدم بهت میگم بخون ببینم چی نوشته توهم ورق میزنی و میخونیش. وقتی بهت میگم امیرم پاره نکنی مامان پاره نمی کنی وقتی میگم عیبی نداره پاره کن همچین قشنگ پاره میکنه که حد نداره ریز ریز میکنی. وقتی بهت کسی چیزی میده واسه تشکر کردن ازش واسش بوس میفرستی البته از راه دور . ههههههه هرچی میگم مامان جون بگو مرسی میگی نه. و کار خودتو انجام میدی عزیزم.

 

عاشقتم امیر مامان خدارو شکر میکنم که خدا توفرشته رو بهم داد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیسا
8 مهر 92 11:27
سلام مارال جون.سلام امیرحسین عزیزم.خوبین؟چقدر بامزه ست کارای امیرحسین.آیسا هم همیشه سفارش خوراکی میده.من بهش میگم تو یه جوری سفارش خوراکی میدی و همه جور خوراکی رو میشناسی که کسی ندیده باشه فکر میکنی یه بچه شکموی تپلی. درحالیکه لاغری.آیسا عاشق لواشکه.اونقدر که حتی حاضر نیست با من قسمتش کنه.امیرحسین معلومه بچه حرف گوش کنیه.ببوسش عزیزمو.


ههههههه تو هم حتما ایسا رو ببوس ای جونم اینم عاشق دنت و ابمیوه ست هنچین با ولع میخوره ادم حوس میکنه
عشق یعنی...
8 مهر 92 11:54
آخیییییییییییییییییییی چه جالب یاد خواهرزاده خودم افتادم اونم دقیقا میگه نام نام یعنی گرسنه است یا اینکه برای تشکر بوس می فرسته الهی چه قدر دوست داشتنی هستن این فرشته های کوچولو
خاله الهام
8 مهر 92 12:07
اي جونم
چقدر خوشمزه شدي خاله راستي ميتونه بگه خاله
آرتميس هنوز نميتونه خاله بگه
آفرين كه به حرف ماماني گوش ميكني
مارال جون از عكسهاي جديدش هم بزار موقع خنديدن ، با تلفن حرف زدن وموقع نام نام خوردن


سلام عرض میشه خاله الهام کم پیدا . خیلی ازش عکس گرفتم فقط باید کوچیکش کنم تا بزارم عکساشو. نیستی کم پیدا شدی خاله.میگه غصه نخور. امیر تازه بعضی وقتا وقتایی که حال کنه میگع آله
خاله الهام
8 مهر 92 16:28
پس منتظرم پست بعدي بيام كلي عكس گل پسري رو ببينم هاااااا همون آله هم قبوله بوس براي پسرك شيطون
ریحانه
9 مهر 92 11:05
الهی ببوس امیر خان رو حتما از طرف من...خیلی اقاست .....
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 مهر 92 19:46
عزیززززززززززززززززززززززم
چه خوشل حرف میزنی خاله
مامانی عکس یادت رفت


خیلی عکس گرفتم . ازش ولی بلد نیستم کوچیکش کنم سایزشو . باید بده به دوستم کوچیک کنه عکسای امیرو ولی هنوز موفق نشدم تا ببینمش ولی قول میدم به زودی با کلی عکس بیام از امیر
عاطفه
12 مهر 92 21:35
هزار ماشالله به این گل پسر که هر روز شیرین تر و خوردنی تر میشه


مرسی عاطفه جون کم پیدایی
مامی ارمیا
16 مهر 92 12:47
الهی فدات بشم خاله جون . وقتی تصور میکنم قیافتو در حال شمردن اعداد دلم ضعف میره واسه چلوندنت گل پسر ناناز....[دست
maman mahdokht
15 دی 92 3:34
سلام مارال جون از پسر گل ماهم عکس بذار . تنها تنها حالشو میبری ما هم دل داریم . خدا بهت ببخشه. راستی اگه خواستی عکس کوچیک کنی با موبایل هم می تونی من هم همینکارو می کنم
pj
پاسخ
چه جوریشو بلد نیستم عزیزم، کلی عکس از اتلیه اش گذاشتم میخوام بازم بزارم ولی نمی تونم با تبلت کوچیک کنم ، عزیزم،