امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

گذروندن روزها با امیر نازم

1392/7/16 12:59
نویسنده : pj
349 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان تو داری هروز بزرگتر میشی و من هروز دعا میکنم ای کاش بزرگ نشی و کوچیک بمونی . شاید بگی ارزوی همه مامانا اینه که بچه هاشون بزرگ بشن . ولی من دلم نمی خواد بزرگ بشی دلم میخواد ساعتا از کارشو بیاستن و ثابت بمونن و تو بزرگ نشی . اخه هرچه قدر بزرگتر میشی من دلم واسه اونروزایی که ریزه تر بود دلم تنگ میشه واسه اونموقع ها. عشق مامان تازه گیها یاد گرفتی تا 4 میشموری بعدش از دیشب به جای اینکه بگی 5 میگی از 5 میپری میگی هیس یعنی 6 . تازگیها خیلی باهام حرف میزنی . و همش بوسم میکنی. اخخخخخخ که خدا نکنه یکی بیاد خونمون وقتی روبوسی و دست میدم بهشون تو زودتر بوس میکنی یعنی من من. رفته بودیم روضه خونه مامان زن عمو هرکب میومد من بلند میشدم و روبوسی میکردم و تو زودتر از دور بوس میکردی وقتی اونا هم میدیدنت تند تند بوست میکرد توهم خوشحال میشدی جوری که حس میکردی تموم دنیا همش مال تویه و فخر میفروختی واسه همه. تازگی ها بهت میگم بگو علی رضا میگی علی علی . میگم بگو مبین میگی مبی . ههههههه قربون اون حرف زدنات بشم. از وجود تو من و بابا به خیلی چیزا رسیدیم. خدا مارو خیلی دوست داره ت  فرشته رو بهمون داده. تازگی ها وقتی به، چیزی میگن که مثلا خدا تورو دوست نداره . منم بهشون همونجا گفتم خدا منو بیشتر از تو دوست داره چون خدا به تو بچه داده به من فرشته داده . فرشته ای که باخدا حرف میزنه و حرف دلمونو بهش میزنه و خدا به خاطر اون فرشته بهمون خیلی چیزی داده و درکنون واسه خیلی چیزا بالا رفته و صبری که قبل تو نداشتیم الان داریم خدایا شکرت به خاطر فرشته ای که بهم دادی خدایا شکر امیر من فقط مثل فرشته ها دوتا بالش کمه واگرنه مثل فرشته ها خوشگل و ناناسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامی ارمیا
16 مهر 92 13:04
الهی بگردمت خودخواه من که دوست داری همیشه همه توجهشون به تو باشه آقا خشگله ....


خودخواه و خوب اومدی عزیزم. اینقدر جلب توجه میکنه که حد نداره
عشق یعنی...
17 مهر 92 10:04
الهی فدای فرشته کوچولویه نازتون
چه قدر شیرین زبونیاش لذت بخشه


مرسی عزیزم که میای و به امیرم سر میزنی.
خاله الهام
17 مهر 92 12:22
جينگيل خاله روزت مبارك باشه ناناسي



مرسی خاله الهام جون . راستی کم پیدا شدی خاله الهام.
مامان آیسا
17 مهر 92 15:07
سلام عزیزم خوبی؟امیرحسین عزیزم خوبه؟چقدر کاراش شیرینه.چقدر وقت گذروندن با این وروجکها شیرینه.واقعا خداروشکر که بهت اینقدر فهم و درک داده که عمق نعمتشو ببینی و حس کنی.و خداروشکر که به امیر حسین یه مادرگلی مثل تو داده که اینقدر عاشقشه.امیدوارم همیشه درکنار هم خوش باشین.بوس برای جفتتون.


مرسی مامان ایسا جونم. اونم خوبه خداروشکر اونم. حسابی اتیش پاره شده هروز که صبح ها پا میشه با دیروزش یک درجه فرق میکنه. مجبورم خوبیهاشم ببینم اخه امیرم به جز اینکه کلی چیزاو شرین کاریهایی که واسم بکنه اینکه راه بره و من دنبالش بکنم و اون از دستم فرارکنه باهام حرف میزنه منم به این حرف زدناش ارامش میگیرم
عاطفه
17 مهر 92 21:32
خدا رو شکر که هر روز شیرین تر و خوردنی تر میشه . باید بیشتر مواظبش باشی عزیز دلمُ
عشق یعنی...
18 مهر 92 8:58
من هر روز به امیر کوچولو سر می زنم چون واقعا دوسش دارم این کوچولویه نازو
مامان امیرناز
20 مهر 92 9:19
سلام عزیزم منم یه امیرناز دارم خدا فرشته نازت و حفظ کنه ایشالا به زودی در سلامتی کامل از هر چی دکتره بی نیاز بشه خوشحال میشم پیشمون بیای
آجی عارفه
21 مهر 92 18:36
سلام مارال جون...خوبی .؟؟؟ ببخشید یه چن مدتی نیومد سر بزنم ...خودت میدونی دیگه سال تحصیلی که شروع بشه مجالی واسه سر تکون دادن نیست..... حلال کن عزیزم...امیر م ببوسش//
عشق یعنی
23 مهر 92 11:18
عزیزم امروز عرفه است و من به یادتونم.
التماس دعا


مرسی عزیزم . راستی امیر منم یادتون نره دعا کنین یعنی همه فرشته هارو دعا کنین
خاله الهام
23 مهر 92 15:38
عید قربان به حقیقـت ز خداوند کریم آفتابی به شب ظلمت انسان آمد جمله دلهاچو کویری ست پر از فصل عطش بر کویـر دل ما ، نعمت باران آمد . . . عيد قربان مبارك
♥من حجاب را دوست دارم♥
24 مهر 92 5:02
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
26 مهر 92 2:15
...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. سلام دوستم... آپم...منتظرتم
♥من حجاب را دوست دارم♥_فاطمه
26 مهر 92 2:16
...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. سلام دوستم... آپم...منتظرتم
♥من حجاب را دوست دارم♥_فاطمه
26 مهر 92 2:17
دوووووووووووووووووووووووووستت دارم اميرم....كلي به شيرينكاري هاتو شمردنات خنديدم...خدا تو رو برا مامان و بابا و انها را براي تو تا ابد نگه داره....شاد باشيد مهربونا


مرسی فاطمه جونم . که میای و سر میزنی عزیزم.