امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

تولد عشق زندگیم علی

1392/8/1 12:01
نویسنده : pj
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم

 

ووابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم

نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو میتپد

سالروز تولد بهترین عشق زندگیم مبارک باشه.

 علی من بهترین مردی که تاحالا دیدم . خیلی مهربون و خیلی صبوری من تو زندگیم باتو به خیلی چیزا رسیدم و تو همیشه درکم کردی . باتو خیلی راحتم و راحت میتونم باهات حرف بزنم و مشورت بگیرم ازت. من خدارو هزار بار شکر می کنم که تورو بهم داده . تو این قدر واسم مهربون و خوب بودی و هستی که حاضرم به خاطر تو همه کاری بکنم. عشق من 29 سال از زندگیت تموم شد و وارد 30 سالگی از زندگیت پا گذاشتی امیدوارم که خدا تو زندگیت هرچی که میخوای بهت بده اخه تو لایق همچی هستی.

  رر

 راستی فکر نکنی واست کادو نگرفتم گرفتم . هم عکس کیک و میزارم شنبه هم عکس کادو تو می گیرم و میزارم واست نفسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عشق یعنی
6 آبان 92 10:22
این شاله عشقتون همیشه پایدار باشه


مرسی عزیز دل من