امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/8/1 12:14
نویسنده : pj
292 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من امشب قراره بریم خونه مامانی دایی جواد اینا اخه چون امروز تولد باباجونه قراره دایی اینا واسه باباجون تولد بگیرن و خودبابا خبر نداره . شماهم قراره بعد حرم بری خونه مامان جون بمونی تا ما فردا صبح بریم خرید که هم واسه شما هم واسه بابا خرید کنیم چون شما از خرید بدت میاد گریه میکنی و نمی زاری خرید کنیم مجبوریم نبریمت و فقط اندازه لباساتو بگیریم و چند تا لباس اندازه خودت ببریم تا بتونیم واست لباسای خوشگل بگیرم . راستی اگه بابات جمعه پیش اومده بودو رفته بودیم اتلیه الان کادو تولدش که من و تو باهم گرفتیم و امروز بهش میدادیم عیب نداره جمعه میریم میگیریم تازه خاله مرضیه گفت زودتر واستون اماده میکنم یعنی 2 شنبه شب بهمون تحویل میده. تازه خاله مرضیه گفت چون میخوام عکس تو وبابا رو روشاسی بزرگ بزنم . یکم هزینه اش زیاد میشه گفت یکم تخفیف میده بهم و گفت یکمم خودش میزاره تا هزینه ای که من میدم کم بشه . حالا قراره باهاش حرف بزنم بگم همشو خودم میدم ولی باید تخفیف خوب بده . هههههههه. حالا ببینیم چی میشه شنبه میام مینویسم که کی برنده شد من یا خاله مرضیه. خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الهام
1 آبان 92 17:49
ما زين جهان از پی ديدار می رويم از بهر ديدن حيدر کرار می رويم درب بهشت گر نگشايند روی ما گوييم "يا علی" و ز ديوار می رويم عید غدیر خم مبارک باد التماس دعا
مامان آیسا
1 آبان 92 18:25
سلام مارال جون خوبی؟امیرحسین جونم خوبه؟دلم براتون تنگ شده بود ولی مدتی نت نمیومدم و فقط با گوشی نظر تایید میکردم.الان اومدم دیدم حسابی تو این مدت آپ کردی.خوش به حالت من که اصلا فرصت نمیکنم زود به زود آپ کنم و همش حرفام رو هم جمع میشه و یادم میره.راستی تا یادم نرفته تولد عشقتو تبریک بگم.تولد همسر عزیزت مبارک باشه خانمی.خدا برای تو و امیرحسین حفظشون کنه و با هم خوشبخت بشین الهی.من حسابی منتظرم تا عکسی که گفتی حاضر بشه و اینجا بذاریش تا ببینیم.کلی امیرحسینو ببوس.تولد هم بهتون حسابی خوش بگذره.همیشه شاد و سلامت باشین عزیزم.

مرسی مامن ایسا جونم که سر میزنی . حتما حتما تو این یکی دوروزه عکساشو میزارم عزیز دلم منم دلم برات تنگ شده حسابی