امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

رفتن به مهمونی

1392/10/19 19:35
نویسنده : pj
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی امیدوارم خوب و سلامت باشی ، دیروز رفتیم . از صبح تا عص  خونه عمومصطفی . همه بچه ها بودن و توهم که بارورویکت خوب عشق میکردی ، و دنده عقب میرفتی نفس مامان، الان رورویکت و عمو امیر بزرگش کرد ، شد عین یک واکر که تو نیتونی توش راحت وایسی ، و دنده عقب بری ، ماهم واسه اینکه یادت بدیم چه جوری جلو هم بیای و پاهات قوی بشه ، یک کش به جلوی اون وصل کردیم، منم یکم این کش و میکشم تو قددم بر میداری ، یک چیز جدید که کشف کردم اینه که تو شکم پرستی ، حسابی، اخه قدم بر نمی داشتی ، تا بهت میگفتم اگه راه بیای قدم برداری منم بهت شیر میدم ، هردفعه یک چیزی میگم تا میای ، اگه حله هوله نشونت بدم قدم بر میداری ، وای به حالی که به خام غذا نشونت میدم ، دنده عقب میری ، میگی نه، تا بهت میگم اگه بیای بهت میوه میدم ، قدم بر میداری نفس من،  خیلی دوست دارم ببخشید دیر اومدم اخه در گیر شمام تا بهت یاد بدم زودتر راه بیافتی. و راه بری ، عشق من ، خیلی دوست دارم، این دفعه امیدوارم که بیام و بگم اخ جون امیر من داره جلو جلو میره خودش ، امین،

 

راستی عشق مامان دیشب با با با جون علی رفتیم حرم اخ چه کیفی داد. داشتم بهت میگفتم چی به امام رضا بگی ، تو هم با زبون خودت بعد من شروع میکردی به گفتن ، چند تا خانوم نشسته بودن داشت قران میخوندن تا دیدن من دارم تو گوشت چیزایی رو میگم و توهم تکرار میکنی ، اومدن حسابی ماچت کردن ، نفس من، خیلی دوست دارم ، عشق من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آذر 92 18:11
فدای گل پسری
رضوان مامان رادین
16 آذر 92 19:13
سلام خانومی...تبریک میگم امیر جونی تو روروئکش راه میره...اصلا نگران نباش چون پایه و اثاث راه رفتن بچه ها از دنده عقب شروع میشه...همشون اول چند وقتی دنده عقب میرن ...بعدم به سمت جلووو...مطمئن باش به همین زودی اینقدر راه بره که از دستش شاکی بشی
pj
پاسخ
عزیزم من بزرگترین ارزوم راه رفتن ، امیرمه حتی اگه بزنه همه چیزمونو بشکنه، راه بره، خدا از دهنتون بشنوه ایشالله
فریده
17 آذر 92 9:07
حرم که رفتی واسه ما هم دعا کن. راستی کتاب رو پیگیر شدم شیراز هم ندیدم . یکی از همکارمون گفت می تونی اینترنتی هم سفارش بدی . اگه نشد بگو یه فکر دیگه کنم .
pj
پاسخ
تو چه سایتی میتونم ، برم سفارش بدم، ادرس سایتشو میدی.حتما عزیزم،
مامی ارمیا
17 آذر 92 10:24
الهی قربونت برم خاله جونی انشالله به زودی بشنویم و ببینیم که خودت راه میری ... الهی آمین وای .... چه روزیه اون روز
pj
پاسخ
وای عزیزم، اگه امیر خودش راه بره که من حسابی از خوشحالی بال در میارم، اگه امیر راه افتاد مهمون ما یین ، تو ارم، پس به ارمیا بگو خیلی دعاش کنه
ناهیده
17 آذر 92 18:35
آخیییییییییییی نازی فداش بشم. ایشالا..آمین.ما رو هم دعا کنید بابا
pj
پاسخ
اکه خدا دعای مارو بشنوه حتما دعا میکنیم اگه قابل باشیم، ماکه هرچی دعا میکنیم انگار خدا نمیشنوه
عشق یعنی
24 آذر 92 17:23
زیارت قبول. عزیزم با این فرشته پاکت که میری حرم همه ما رو هم دعا کن. البته اول برای خودش بعد برای مامان مهربونش و بعد برای ما دوستای مجازیش. این پسر یه فرشته پاک و معصوم هست که دعاش حتما مستجاب میشه
pj
پاسخ
هیچوقت شما دوستای مجازیمو یادم نمی ره اخه اگه شماها نبودین منم حسابی با این روحیه خراب نمی تونستم ، درست امیرو بزرگ کنم