امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

بدون عنوان

1392/10/19 19:39
نویسنده : pj
287 بازدید
اشتراک گذاری

با نماد عشق و بودن پا به زمین گذاشتی که همه بررویدوپای خود راه میرفتند و تو خسته.........

ومن همچنان این بودن را در چشمانت دیدم وتو بر تکرار خستگی هایت پافشاری میکردی ومن این

حضورت راچه بردستانم وچه بر پاهایم دوست داشتم ودارم.اما حال فقط با اندک صدایت دلخوشم که هستی وعشق مرا باچشمهای بارانی ات میبینی.

وتو به تکرار این بودنها و مشقتهایی را که من نامش را عشق مینامم مقاومتی بزرگ میکنی تاشاید

روزنه ی بهشت هم برای من نمایان شود.

واما تو امیر حسینم

برای تو مینویسم

برای تو که صدایی نداری که این همه درد را بر سر دنیاهوار کنی

برای تو پرنده پروبال شکسته ی من

برای تو فرشته نگهبان

ارام ترین کودک دنیا

برای تو مینویسم که از اندوه دردهایت شکسته ام

برای توکه برچسب معلولیت بر رویت نهاده شده

باور نمی کنم باور نمی کنم................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عشق یعنی
26 آذر 92 9:31
چه متن پر از احساسی دلم گرفت... امیر حسین جون این شاله به سلامتی بزرگ بشی و بدونی چه مامان مهربونی داشتی و قدرشو بدونی عزیزم
pj
پاسخ
مامان الناز
26 آذر 92 23:44
مگه بهت نمی گم صبر کن همه چی درست میشه گر صبر کنی زقوره حلوا سازم
ناهیده
27 آذر 92 19:29
مامانی مهربون سلام.به نظرم درست نیست رو بچه ات برچسب معلول و پر وبال شکسته بزنی. به نظرم عزیزدل شما یه بچه نازی هست با توانایی های خاص خودش.اگه بال نداره چیزای دیگه ای که داره.اونا رو پیداش کنید (استعدادهاشو میگم )و تقویتشون کنید. خواستید یه سرکی وب منم بزنید.
pj
پاسخ
حتما عزیز دلم ، میتونی راهنماییم کنی که چه جوری استعداد امیرو پیدا کنم و تقویتش کنم ، کجا ها میتونم ببرمش واسه تقویت و پیدا کردن استعداداش
مامی ارمیا
28 آذر 92 12:35
الهی قربون حرف زدنت بشم خاله جونی ....
مامی ارمیا
28 آذر 92 12:36
پری متنی که نوشتی خیلی زیباست .... خیلی خیلی خوشم اومد خوش قلم....
pj
پاسخ
مرسی عزیزم،
مامان مینا
12 دی 92 22:57
عزیزم چه پسر نازییییییخدا خیلی بزرگه مامانی
pj
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدین چشاتون خوشگل میبینه