امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

مطلب داغ داغ

1392/10/19 19:33
نویسنده : pj
317 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من چند لحظه پیش داشتم با خاله الهام حرف میزدم، گفتی یهو ایدا کیه ، گفتم خاله الهام ، گفتی اااااا آله گفتم اره ، بعد من اومدم و حسابی چلوندمت ، بعدش هی میگی آله جون ، کو ، گفتم نیست رفته خونشون ، توهم بهم گفتی اه ای بابا ، گفتم میاد خاله خونمون ، بعد تو با ارمیا بازی میکنی ، اخخخخخ که چقدر تو خوشحال شدی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان الناز
28 آذر 92 23:28
عشق یعنی
30 آذر 92 9:53
الهییییییییییییییییییی بگردمت عزیزم یلداتون مبارک
مامی ارمیا
30 آذر 92 12:19
الهی دورت بگردم خاله جون . حتما میام تا ببینمت دلم خیلی واست تنگ شده آقا خشگله
فریده
30 آذر 92 13:08
عزیزم . ماشاءا...
مامان الناز
2 دی 92 3:36
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک خصو صي چك كن
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 دی 92 16:12
خصوصی مامان
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 دی 92 12:07
سلام مامان خدا را شکر که حسم اشتباه بوده دوستتون دارم مامان بازم خصوصی اما اینبار...
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 دی 92 12:08
مامان یادم رفت خصوصیش کنم تایید نکنید
مامان آیسا
5 دی 92 4:19
سلام مامان امیرحسین خوبی؟امیرحسین عزیزم خوبه؟دلم براتون تنگ شده بود.چقدر دنیای مادرو پسریتون قشنگه.هرکی گفته امیرحسین هدیه خداوند به تو نیست باید اول به ایمانش شک کرد و بعد به انسانیتش.اما تو گوشت به این حرفا نباشه.با عشقای زندگیت خوش باش.منظورم همسرت وپسرته.واصلا به حرف مردم بها نده.بذار چشم همه از خوشبختی سه نفرتون دربیاد.خدا برای هم حفظتون کنه.راستی واسه راه رفتن امیرحسین خیلی خوشحال شدم.خیلی خوب هم داره حرف میزنه.به امید هرروز پیشرفت کردنش.
pj
پاسخ
مرسی عزیزم،
عشق یعنی
5 دی 92 8:02
کجایین آخه؟ خوبین؟ امیر جونم خوبه ؟
pj
پاسخ
سلام عزیزم هستیم زیر سایه شما، ببخشید دیر به دیر اپ میکنم اخه هیچ اتفاق جالبی نیافتاده همش تکراری تکرایه روزام، حتما میام و مطلب میزارم عزیز دلم
مامان امیر
5 دی 92 13:30
برای امیرحسین عزیز
مامی پوریا
9 دی 92 18:42
پسرنازی دارین خدا حفظش کنه...به وب پسر کوچولوی منم سر بزنید من لینکتون کردم لطفا منو لینک کنید.ممنون
pj
پاسخ
حتما عزیزم، منم لینکتون کردم، عزیز دلم