امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

کارای جدید و شیطنتات

1392/10/19 19:33
نویسنده : pj
276 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان حالت خوبه نفسم. دیروز ظهر

پیش بابا بودی و همش باهاش باز میکردی . یهو از بس خندیدی گفتی بابا با باتم گفت جون بابا گفتی دوس ت دارم اینجوری بهش گفت تت از س جدا بود خیلی ذوق کردیم واست عشق من. تازگیها میری دم اتاق خودت وا میستی میگی نانا یعنی واست از لپ تاپ اهنگ بزاریم. شبا وقتی بابا میشینه پای کامپیوتر توهم خودتو میکشونی پیش بابا تا باشی پیشش . فقط گوش میدی به اهنگ و حسابی هم واسه خودت یک چیزایی زمزمه میکنی. خیلی دوست دارم . عشق مامان اگه این شیرین زبونی هات نبود من دق میکردم. تازگی ها صدام میکنی میگی ایدا میگم جان میگی شیبشی بده. منم میگم چشم. امروز ظهر هم بر داشتی به بابا میگی سرده بابا میگه پتو رو بکش روت اینجوری توهم میکشی یاد گرفتی گوشه پتو رو میگیری و میکشی روت و میگی گرمه خخخخخخخخخخخخ امروزم از صبح که بیدار شدی همش میگی ایدا سرده وقتی با رورویک میری رو سرامیک. بهت میگم بیا رو فرش گرم میشی تو هم خودتو میکشی رو فرش نفس من.

نفس من عشق من خیلی دوست دارم از بس مهربونی. دیشب بابا کلی قلقلک دادیم و تو ریسه میرفتی از خنده. مامان جونم. خیلی عاشقتم . نفسم. تازگیها هم یاد گرفتی هرچی رو میبینی میگی چیه. ماهم باید بهت توضیح بدیم واگرنه تا کی میپرسی چیه. تازگیها هم بهت میگم عمه یا عمو یا دایی یا مبین . و یا هرکی رو که میشناسی میگم کو میگی نی . یعنی نیست.

خدایا هیچ مادرو پدری رو ارزو بدل نزار هرکی بچه اش مریضه خداجونم خوبش کن هرکیهم که سالمه سالم نگهش دار هرکیهم که در ارزوی بچه دار شدنه حتما بهش بچه سالم و صالح بهش بده امیننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریده
18 دی 92 15:48
عزیزم چقدر پیشرفت امیر حسین خوبه . خدا حفظش کنه .
pj
پاسخ
عزیز دلم . خداروشکر تو حرف زدن بهتره درسته فقط کلمه میگه ولی بازم الحمدالله. عزیز دلم. ولی هنوز هیچ پیشرفتی تو حرکاتش نداره هنوزم حتی نمیشینه. و حتی شبا من باید پاشم واسه اینکه خسته نشه از این شونه به اون شونش کنم توروخدا دعاش کن
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 دی 92 18:35
الاهی فدای شیزین زبونم بشم من عزیز دلم غصه نخور تو کلت بخدا باشه ارزو می کنم سلامتیش و بدست بیاره عزیزم
pj
پاسخ
امیدوارم عزیزم. خیلی خوشحال میشم که میای و سر میزنی بهم عزیز دلم
عشق یعنی
18 دی 92 23:52
الهی بگردم . دلم برای شیرین زبونی هاش تنگ شده بود. حسابی تو دل برو شده با این شیطنت ها شو شیرین زبونی هاش. این شاله همه به آرزوهاشون برسن. خداروشکر که این قدر امیر باهوش و فهمیده است. این شاله روز به روز هم بهتر می شه آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
pj
پاسخ
مرسی که میای و سر میزنی نفس ایشالله ، ایشالله که محمدرضای نازمم خوب بشه
مامان علی کوچولو
2 بهمن 92 17:50
ماشاا.. به امیر حسین جون خوشهالم که هر بار که میام میبینم پیشرفت کرده از طرف من ببوسش گل پسرتو
شاخه نبات
12 اسفند 92 13:54
قربون امیرحسینت قربون تو مامان عاشق و مهربون و پرانگیزه