امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

پسری از جنس فرشته

کلکل کردن امیر با مامان و بابا

1393/1/10 16:53
نویسنده : pj
893 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان  وقتی میری مسافرت بر میگردی 180 درجه فرخ میکنی ، بزرگ میشی ، تو ماشین بودیم  ودرحال کردت بابا علی چون دید تو نمیتونی بشینی صندلی عقب و با بتو واست دشک کردن تا راحت بخوابی و دراز بکشی و با خودت بازی کنی ، وقتایی که نق میزدی  خسته میشدی از دراز کش بودن بغلت  میکردم و میاوردمت جلو پیش خودمون، وقتی یکم جلو بودی نق میزدی و دنبال بازی  میگشتی بابا علی میگفت اگه نق بزنی میری صندلی پشت  دراز میکشی ، تو هم گفتی نه آیدا بره خخخخخ منم میگفتم امیر باید بره عقب میگفتی من نه آیدا بره ،. یا اینکه اهنگ مورد علاقتو میخواستی میگفتی آیدا نانا من  منم میگفتم نه نانای منو گوش کنیم بعد نانای تو تو هم میگفتی نه  نانای من  ههههه چندروز رفتیم  تبریز خونه بابا بزرگم دایی جواد به بابا علی تو میگه داداش الانم تو هروقت میخوای بابا علی و صدا کنی بعضی وقتا میگیی داداش  داداش، کلمه های جدیدی که یاد گرفتی بگی  ایناست  اقا سیب  نون بده  شیشی بده  وقتایی دعوات میکنم میگی آیدا بد هههههه و اینگه یاد گرفتی دلتم تنگ میشه وقتایی که بابا ساعتای زیادی رانندگی میکرد تو دلت تنگ  میشد و هی از بغل من خم میشدی و علی و بوس میکردی تا بغلت کنه  هی میگفتی علی من . و هر کسی چیزی میده دستت بهش میگی مم  یعنی ممنون. دیگه نمیگی اددد  . کلا فهمیده شدید و داری بزرگ میشی چندروز بیشتر نمونده  تا شمع  3 سالگیتو فوت کنی ، عشق من ، دیگه کمکم داری اقا میشی و از اون بچگیت داری در میای نفس من، خیلی دوست دارم  پسرم اندازه کل ستاره های اسمون، 

ایشالله زود میام با کلی عکس از امیرم،، 

راستی دوستای گلم ببخشید نمیتونم  کامنتاتونون و ثبت کنم یا جواب بدم حتما یک کامپیوتر بیاد دم دستم به تک تکتون کامنتاتونونو جواب میدم، و از خجالتتون در میارم. ولی کامنتای  همه دوستامو میخونم و از همتون از اینجا تشکر میکنم که بیادمنو امیر م هستین، فدای همتون بشم، من، زود بر میگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
10 فروردین 93 19:31
عزیز دلم همیشه خوش باشی و سلامت
عشق یعنی
11 فروردین 93 9:49
آخی وقتی از شیرین زبونی هاش مینیوسی کلیییییی لذت میبرم چه قدر دایره لغات امیر زیاد شده حسابی دیگه شیرین زبونی می کنه برات